«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

اتریش هایپر ماشین میسازد+تصاویر

Milan Red، هایپر ماشین ساخته شده توسط یک شرکت اتریشی بوده که بر اساس گزارشات منتشر شده این خودرو آغاز ورود کشور اتریش به جمع سازندگان ماشین های هایپر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، Milan Red، هایپر ماشین ساخته شده توسط یک شرکت اتریشی بوده که بر اساس گزارشات منتشر شده این خودرو آغاز ورود کشور اتریش به جمع سازندگان ماشین های هایپر است.

قدرت خروجی پیشرانه V8 میلان رد به کمک چهار توربو شارژر به مقدار شگفت انگیز 1325 اسب بخار رسیده است که با توجه به وزن 1300 کیلوگرمی آن، نسبت قدرت به وزن بیش از یک اسب بخار بر کیلوگرم را برای آن رقم می زند.نیروی گشتاور تولید شده توسط پیشرانه نیز 1400 نیوتون متر گزارش شده است.

لازم به ذکر است که این خودرو توانایی دست یابی به حداکثر سرعت 400 کیلومتر بر ساعت را داشته و زمان مورد نیاز برای دستیابی به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها 2.47 ثانیه است.

همچنین طراحی این خودرو بسیار زیبا و اسپرت به نظر می رسد ولی با این حال ممکن است نمای جلوی این خودرو شما را به یاد خودرو لامبورگینی ترزو میلینو بیاندازد یا شاید نمای عقب آن شمایلی از لایکان شرکت دبلیو موتورز را در ذهن شما تداعی کند.

قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو حدود 2 میلیون یورو بوده و فقط 99 عدد از این خودرو روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157453
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه