میهن صنعت :

اتفاق عجیب و نادر در ورزش آبادان

میهن صنعت : در یك اتفاق عجیب و تامل برانگیز، آب و برق مجموعه ورزشی مرحوم پرویز دهداری آبادان به علت بدهی 60 میلیون تومانی قطع شده و این مجموعه كه روزانه پذیرای تعداد قابل توجهی از ورزشكاران آبادانی بود اكنون به یك محل بلااستفاده تبدیل شده است.

به گزارش میهن صنعت، در یك اتفاق عجیب و تامل برانگیز، آب و برق مجموعه ورزشی مرحوم پرویز دهداری آبادان به علت بدهی 60 میلیون تومانی قطع شده و این مجموعه كه روزانه پذیرای تعداد قابل توجهی از ورزشكاران آبادانی بود اكنون به یك محل بلااستفاده تبدیل شده است. ظهر پنج شنبه گذشته اداره آب و برق آبادان، آب و برق این مجموعه را بابت بدهی بالغ بر 50 میلیون تومانی برق و 10 میلیون تومانی آب قطع کرد.

جالب اینكه این بدهی به 25 سال پیش تاکنون مربوط می‌شود و اداره ورزش و جوانان آبادان هم به عنوان متولی اصلی این ورزشگاه اعلام كرده بودجه لازم برای پرداخت این بدهی را ندارد.

تهران امروز : غلام‌رضا خنفری، رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان شأن این اداره را بالاتر از دوندگی برای وصل شدن آب و برق ورزشگاه ها می‌داند و می‌گوید: «اگر قرار باشد من به عنوان متولی ورزش آبادان به دنبال وصل کردن آب و برق این مجموعه باشم، پس دیگر ورزش نمی‌تواند توسعه‌ای داشته باشد.

کار هر روز من شده اینکه نزد روسای سازمان آب و برق بروم و از آنها بخواهم آب و برق مجموعه را وصل کنند!» این اولین باری نیست كه آب و برق مجموعه ورزشی مرحوم پرویز دهداری به دلیل بدهی قطع می‌شود. طی 6 ماه گذشته 8 بار برق این مجموعه از سوی اداره برق قطع شده و گاهی اوقات جوانان آبادانی در تاریكی این محل تمرین كرده‌اند. رئیس اداره كل ورزش و جوانان آبادان، دولت را مسئول نابسامانی ورزشگاه مذكور می‌داند: «با توجه به وضعیت مالی‌ که داریم قادر به پرداخت این بدهی نیستیم اما اداره آب و برق می‌گوید تنها راه وصل شدن آب و برق این است که بدهی را پرداخت کنید. این مجموعه متعلق به دولت است و به نظر می‌رسد دولت خودش باید به خودش کمک کند! اقشار مختلفی در این مجموعه تمرین می‌کنند و قطع بودن آب و برق این مجموعه خوبیت ندارد.» مجموعه ورزشی مرحوم پرویز دهداری آبادان با یك سالن چندمنظوره، پنج سالن تمرینی کوچک و یک زمین چمن مصنوعی، روزانه بیش از دو هزار نفر از جوانان ورزشكار آبادانی را در دل خود جاي می‌دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12608
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه