مدیرعامل شرکت عقاب افشان:

اتوبوس‌های حادثه دیده اسکانیا دستکاری شده است

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت عقاب افشان گفت: شرکت عقاب افشان در کنار پلیس، سازمان استاندارد و همه دستگاه‌های دیگر است و با حساسیت موضوع را پیگیری و آماده ارتقاء ایمنی محصولات خود است تا کالایی ایمن‌تر و با کیفیت‌تر ارایه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عبدالله اکبری با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در آزادگان تهران، اظهار کرد: در این حادثه راننده سرعت غیر مجاز داشته و از این رو ما درخواست کردیم که” آی سی یو” خودرو را در اختیار ما قرار دهند تا سرعت اتوبوس در لحظه تصادف را مشخص کنیم اما متاسفانه در اختیار ما قرار ندادند و این در حالی است که شرکت عقاب افشان تنها شرکت داخلی است که این توانایی را دارد.

 

وی ادامه داد: ما درخواست کردیم این مهم در حضور نمایندگان پلیس، استاندارد، قوه قضاییه و … انجام شود اما متاسفانه همکاری نشد ضمن اینکه در حوادث اخیر جوی بر علیه شرکت عقاب افشان بوجود آورده‌اند که ارتباطی به ما ندارد.

 

اکبری با بیان اینکه عوامل موثر در حادثه متعدد است، تصریح کرد: باید این عوامل موثر در حادثه شناسایی شود و قوه قضاییه بر مبنا و اساس آن رای دهد.

 

مدیرعامل شرکت عقاب افشان با بیان اینکه ما آمادگی داریم همه دغدغه‌های پلیس را رفع کنیم افزود: عقاب افشان نه تنها به همه استانداردهای اجباری عمل کرده بلکه فراتر از آن برخی استانداردهای بین‌المللی، اختیاری و استانداردهایی که از سوی خود اسکانیا لحاظ شده را در تولیدات خود اعمال کرده است.

 

وی با بیان اینکه شیشه‌های اسکانیا از بهترین برندهای موجود در بازارند، یادآور شد: متاسفانه گاه مشاهده شده که برخی اتوبوس‌های شهری در اتوبوس خود از شیشه‌های معمولی و آنچه در منازل استفاده می‌شود استفاده می‌کنند.

 

اکبری تصریح کرد: حجم بالایی از جابجایی مسافر در جاده به عهده اسکانیاست. وقتی حدود ۷۰ درصد اتوبوسهای موجود در جاده اسکانیا است بدیهی است که بخش بیشتری از فراوانی حوادث جاده‌ای هم متعلق به آنها باشد اما متاسفانه همین باعث جوسازی بر علیه شرکت عقاب افشان شده استضمن اینکه ما آمادگی داریم با صدور کارتهای طلایی که درحال حاضر طراحی شده، همه تولیدات قبلی را نیز ضمن بازدید مجدد تحت پوشش قرار دهیم و این مهم در حال حاضر در مشهد و اهواز نیز انجام شده است.

 

به گفته وی حجم بالایی از اتوبوسهای اسکانیا توسط خریداران دستکاری شده و این دستکاری‌ها عامل موثری در حوادث اخیر بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=51436
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه