عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اجازه رئیس جمهور به ورزشکاران برای واردات خودرو غیرقانونی است

میهن صنعت : عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند خارج از چارچوب قانون، معافیت های گمرکی قائل شود اظهار داشت: اقدام رئیس جمهور در اعطای مجوز به ورزشکاران برای ورود خودرو لوکس به کشور به عنوان معافیت گمرکی غیر قانونی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  مهر، با اشاره به اجازه وارادات خودروهای لوکس به برخی ورزشکاران توسط رئیس جمهور گفت: هیچ کس نمی تواند خارج از چارچوب قانون معافیت های گمرکی قائل شود.

وی با بیان اینکه اگرمی خواهند به ورزشکاران پاداش دهند ازمحل منابعی که در اختیار دارند استفاده کنند، گفت: این اقدام رئیس جمهور به عنوان معافیت گمرکی غیر قانونی است مگر اینکه از محل منابعی که وجود دارد آنرا پرداخت کند.

قادری همچنین درخصوص واگذاری زمین نمایشگاه بین المللی به سازمان صدا و سیما که رئیس جمهور دستور آن را صادر کرده است خاطر نشان کرد: در این خصوص اول باید بحث نمایشگاه تعیین و تکلیف شود یعنی تا زمانی که محلی به عنوان جایگزین برای نمایشگاه در نظر گرفته نشده است نمی شود آن را تعطیل کرد.

به گزارش نامه وی با اشاره به اینکه واگذاری به سازمانها باید با رعایت چارچوب قانون انجام بگیرد، گفت: باید دید این واگذاری آیا در چارچوب قانون انجام شده است یا خیر؟

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21592
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه