معاون استاندار زنجان:

اجرای مدیریت هوشمند برای کنترل کرونا

معاون استاندار زنجان گفت:هدف از اجرای مدیریت هوشمند برای کنترل کرونا این است که معیشت، اقتصاد، کسب و کار و آموزش، لطمه نبیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، زنجان، یکصد و بیست و چهارمین جلسه پیشگیری از بیماری کرونا با حضور ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، مشهود تقیلو معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و جمعی از مسئولان استانی شامگاه ‌شنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد.

ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: آموزش غیرحضوری تبعات خاص خود را دارد و همین موضوع سبب شده تا ستاد ویروس کرونا موافق حضوری بودن مدارس و دانشگاه‌ها در سال جاری باشد و اکنون فرصت خوب  داریم تا از رسیدن به نقطه نامطلوب و قرمز کرونایی پیشگیری کنیم.

وی افزود: نحوه مواجهه با رنگ‌بندی کرونایی و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده و قرار بر این است برای کنترل کرونا مدیریت هوشمند صورت بگیرد. در واقع اصل بر این است که معیشت، اقتصاد، کسب و کار و آموزش، لطمه نبیند و ارائه خدمات به مردم دچار مشکل نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه در مدیریت هوشمند متناسب با شرایط کرونا برخورد  می‌شود گفت: تاکید بر ارائه خدمات به شرط واکسیناسیون کرونا است و  فروش بلیط و دادن مجوز کسب و‌کار به شرط تزریق واکسن است تا مردم ترغیب به تزریق واکسن دُز سوم و یادآور شوند تا فرصت طلایی از دست نرود.

وی با اشاره به اینکه بعد از واکسیناسیون عمومی وضعیت کشور به حالت عادی برگشت گفت: باید اثرات مثبت واکسن به مردم گفته شود و درخواستمان از رسانه‌ها این است که در این راستا اطلاع رسانی کنند./تسنیم

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=247714
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه