معاون کيفيت ايران خودرو خبر داد:

اجرای 254 پروژه برای ارتقای كيفت محصولات وخدمات

میهن صنعت : معاون کیفیت ایران خودرو گفت: امسال 254 پروژه اصلی در قالب 443 زیر پروژه برای ارتقای كیفی محصولات و خدمات پس از فروش تعرف و به شركت های تابعه ابلاغ شده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کیانوش پورمجیب  با بیان این مطب اظهارکرد: هر سال در راستای ارتقا کیفیت محصولات و خدمات، پروژه های بهبود کیفیت در چند «گروه پروژه» مانند شاخص رضایت مشتری CSI، اخطار کیفی سازندگان، شاخص آدیت نهایی محصول، کیفیت محصول پس از تحویل به مشتری C100 و در گروه صنعتی ایران خودرو تعریف و به اجرا گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد پروژه های کیفی سال جاری به طور مستقیم در گروه ارتقا رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات تعریف شده است، افزود: در رتبه بعدی تمرکز پروژه ها بیشتر در جهت ارتقا کیفیت مواد و قطعات است.

پورمجیب در خصوص پروژه های سال گذشته درزمینه ارتقای کیفیت گفت: در سال گذشته براساس سیاست گذاری نحوه شناسایی و تعریف پروژه های کیفی برای ایران خودرو، در مجموع 248 خانواده پروژه کیفی مشتمل بر 880 زیر پروژه تعریف و اجرا شد.

به گفته معاون کیفیت ایران خودرو این پروژه ها شامل 74 خانواده پروژه در شاخص رضایت مشتری CSI، 48 خانواده پروژه در شاخص پس از تحویل C100، 56 خانواده پروژه در شاخص اخطار کیفی و 59 خانواده پروژه در شاخص آدیت نهایی محصول بوده است.

پورمجیب در پایان گفت: کسب رتبه اول محصولات در شاخص رضایت مشتری، رتبه اول رده بندی شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در بین تولیدكنندگان داخلی و کاهش مراجعه خودروها در شبکه خدمات پس از فروش زیر 5هزار کیلومتر از جمله مهمترین اهداف کیفی ایران خودرو در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19807
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه