میهن صنعت :

احتکار خودرو در بیابان توسط خودروسازان

میهن صنعت : نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مدیران فروش کارخانه های خودرو باید به محاکم قضایی سپرده شوند و مانند احتکارکنندگان برنج با آنها برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، آیت الله اسدالله ایمانی در نماز این هفته شیراز افزود: دیدیم در چند ماه اخیر چه نوساناتی در قیمت خودرو به وجود آمد که کارخانه های تولیدکننده، هزاران خودرو را تولید و در بیابان ها احتکار می کنند تا عرضه و تقاضا را دچار لغزش کنند.

آیت الله ایمانی اضافه کرد: بعد همین افراد می گویند ما یک میلیون قیمت خودرو را کم کرده ایم در حالی که اجناس خود را به چندین برابر قیمت به مردم عرضه می کنند.

وی اظهار کرد: این چه بازی است که با مردم انجام می دهند، چرا مسوولان به این برخوردها توجه ندارند، چرا زمانی که یک نفر در بازار برنج و روغن احتکار می کند، ماموران تعزیرات به سراغ آنها می روند و آنها را جریمه می کنند اما همین تعزیرات به سراغ مدیران فروش کارخانه های خودرو نمی روند و همه چیز به حال خود رها می شود.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شیراز گفت: قیمت ها را به آسمان می رسانند 20 میلیون که بالاتر رفت بعد قیمت ها را یک میلیون تومان پایین می آورند که اینها در جامعه ما درد است.

آیت الله ایمانی اضافه کرد: مسوولان، دست اندرکاران و اثرگذاران باید در خدمت مردم باشند زیرا در هیچ جای دنیا ملتی بخوبی ملت ایران وجود ندارد و ما باردیگر در حضور روز 22 بهمن حمایت این ملت را از نظام خود دیدیم.

وی با اشاره به اینکه باید به ملت ایران احترام گذاشت و برای رفع مشکلات آنها کارهای اصولی انجام داد، افزود: مردم ما احتیاج به صدقه ندارند بلکه باید به این ملت فضای کار بدهیم تا بتوانند روی پای خود بایستند.
امام جمعه شیراز گفت: فروشندگان در ایام مانده به نوروز رعایت انصاف را داشته باشند و کالایی که به قیمت دلار ربط ندارد را به قیمت واقعی به دست مردم برسانند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13274
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه