میهن صنعت :

احداث ۳۰۰ جایگاه سی ان جی جدید در کشور تا پایان سال ۹۲

میهن صنعت : مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش بازرسی خودرو های دو گانه سوز خبرداد و گفت تا پایان سال ۳۰۰ جایگاه سی ان جی احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به توسعه روزافزون صنعت سی ان جی گفت: معاینات فنی خودروهای دوگانه سوز و بازرسی مستمر جایگاه های سی ان جی همزمان با توسعه این صنعت ضروری است.

شهرام اسدپور ادامه داد: معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز پیش از این به همت شهرداری ها و وزارت کشور انجام می شد که امیدواریم با ادامه این طرح، خودروهای دوگانه سوز با دریافت برچسب سوخت معتبر، با ضریب ایمنی بالاتری تردد کرده و اقدام به سوختگیری کنند.

وی با اشاره به این که بازرسی جایگاه های سی ان جی توسط سازمان ملی استاندارد ایران نیز انجام می شود تصریح کرد: استمرار این بازرسی ها موجب بررسی دقیق نکات ایمنی جایگاه های سی ان جی و افزایش ضریب ایمنی سوختگیری در جایگاه های عرضه سی ان جی می شود.

اسدپور با اشاره افزایش نظارت ها با توجه به توسعه این صنعت در کشور گفت: کار با تجهیزات و تاسیسات صنعت سی ان جی به دلیل فشرده شدن گاز طبیعی نیازمند دقت و حساسیت بسیار بالا است و لازم است این تجهیزات چه در بخش خودروها و چه در بخش جایگاه ها به طور مستمر مورد بازرسی های دقیق کارشناسی قرار بگیرد.

وی از فعالیت و راه اندازی یک هزار و ٩٩٧ جایگاه سی ان جی در کشور خبر داد و افزود: ساخت حدود ٣٠٠ جایگاه جدید سی ان جی در کشور در دستور کار قرار دارد که عملیات احداث این جایگاه‌ها در حال پیگیری است و تمامی آنها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16617
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه