وزیر صمت در کرمانشاه:

اختصاص 170هزارتن سیمان و ۱۰۴هزارتن آهن برای بازسازی کرمانشاه/ بهره برداری از واحدهای مسکونی سرپل ذهاب

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در آستانه سالگرد زلزله کرمانشاه با حضور در سرپل ذهاب و مناطق زلزله زده و آسیب دیده از نزدیک با مردم منطقه گفتگو و مشکلات را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شریعتمداری در این بازدید ضمن اطلاع از روند بازسازی، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی ساخته شده در روستای شهرک زراعی قره بلاغ از توابع شهرستان سرپل ذهاب شرکت و این واحد‌ها را به مالکان آنها تحویل داد.

اختصاص 104هزارتن آهن و ۱۷۰ هزارتن سیمان به کرمانشاه برای بازسازی

وزیر صنعت، معدن وتجارت در ادامه سفر به سرپل‌ذهاب طی بازدید از انبار آهن بنیاد مسکن که به صورت روزانه محصولات را در اختیار مردم زلزله‌زده قرارمی دهد، گفت: وزارت صنعت، معدن وتجارت بعد از وقوع حادثه زلزله کرمانشاه 104 هزارتن آهن برای تکمیل و بازسازی این منطقه اختصاص داده است که تاکنون 40هزارتن در اختیار متقاضیان قرارگرفته است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت که در جمع خبرنگاران سخن می گفت ، تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده به صورت هفتگی 10هزارتن آهن برای بازسازی به این منطقه ارسال خواهد شد.

وی افزود: بطور مشخص سرپل‌ذهاب احتیاج به ۱۰هزارتن آهن دارد که ظرف هفته آینده به فوریت به مردم زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین از اختصاص 170هزارتن سیمان برای بازسازی کرمانشاه خبرداد و گفت :وزارت صمت تاکنون با ارسال 140 هزارتن سیمان به مناطق زلزله زده به تعهدات خود عمل کرده و 30 هزارتن باقی مانده به این منطقه ارسال خواهد شد.

وزیر صمت روند بازسازی مناطق زلزله‌زده را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک مشکلات این مناطق رفع و تمامی واحدهای مسکونی و صنعتی تکمیل و به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=163053
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه