میهن صنعت:

اختلاف نظر استقلالی‌ها برای انتخاب سرمربی

میهن صنعت: انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال شرایط را برای این تیم تغییر داده است و به حامیان برخی مربیان در یک نظرخواهی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اختلاف نظر در خصوص سرمربی تیم استقلال وجود دارد و از طرفی اعلام شده است که در محافل مختلف، نظررخواهی کردند که تمام مربی از بین گزینه‌ها انتخاب شود کدام‌یک از نفرات برای حضور  در کادر فنی تیم استقلال انتخاب و معرفی شوند.
 
گفتنی است، اختلاف نظر در خصوص انتخاب امیر قلعه نویی هم وجود دارد اما اعلام شده است که در این شرایط کاملا برای امیر قلعه‌نویی متفاوت پیش می‌رود.

زیراهواداران مربیان سابق استقلال در خصوص اظهار نظر کردند و حتی عنوان شده که رأی با اکثریت است و امیر قلعه نویی در ا ین خصوص با رأی بیشتری روبه رو شده است زیرا وی هم‌چنان جزء نفراتی است که استقلالی‌ها اعتقاد زیادی به وی دارند و با‌این‌که آبی‌ها را پنجم کرده است، اما استقلالی‌ها خواستار حضور وی هستند.

**تیموریان با دست بانداژ شده تمرین می‌کند

 آندوتیموریان جزو نفراتی است که سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی وی باز کرده است و  این در حالی‌است که این هافبک برای همراهی ملی دچار مشکلاتی است که باید هرچه سریع‌تر آن‌ها را رفع و رجوع کند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران گفتنی است، وی با مشکل دست روبه روست، و با درد فراوان تمرینات را پیگیری می‌کند و حتی عنوان شده که با بانداژ کامل دست، تیم ملی را همراهی می‌کند. این در حالی است که آندو تیموریان برای حضور در ترکیب اصل تیم ملی ایران با مشکل روبه روست، زیرا اگر مشکل دست درد خود را حل و فصل نکند، نمی‌تواند در ترکیب اصلی استقلال در بازی‌های جام جهانی حاضر شود و کی‌روش براحتی برای وی جایگزینی را  انتخاب می‌کند.

حتی عنوان شده است که وی اگر مراقب نباشد و تمرینات را اصولی پیش نبر، حضور در ترکیب تیم را از دست می‌دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48294
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه