میهن صنعت :

اخذ گرید B رنو توسط شرکت سایپا پرس

میهن صنعت : با تلاش همکاران شرکت سایپا پرس این شرکت موفق به کسب گرید B رنو در تمامی محصولات L90 از شرکت رنو پارس شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، مدیریت ارتباطات و اموربین الملل سایپا پرس ، محمد کریمی ، مدیر تضمین کیفیت شرکت سایپا پرس با تبریک کسب این موفقیت به تمامی همکاران گفت :  سایپاپرس به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات  FACE(بدنه)  پرسی خودرو در خاورمیانه موفق به اخذ گرید B رنو در سبد محصولات  L90شده که شامل 33 قطعه از محصولات مختلف پرسی این خودرو است.

وی ادامه داد : این مهم با پیاده سازی زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مطابق گانت چارت اجرایی و تطابق با الزامات مورد نظر تحقق یافت که گام بزرگی در جهت تحقق اهداف استراتژیک حرکت در  مسیر تعالی وجهانی شدن محسوب می شود .

کریمی همچنین به دیگر اقدامات انجام شده در راستای کسب این گرید اشاره کرد و افزود : براساس استاندارد رنو تعداد کل سرفصلهای اصلی آموزشی اجرا شده در سایپا پرس شامل 46 آیتم بوده که از این تعداد سرفصلهای روشهای حل مساله ، اقدام اصلاحی و پیشگیرانه ، خطا ناپذیرسازی بطور ویژه مورد بررسی و اجرا قرار گرفتند.

وی گفت : اخذ گرید B رنو در راستای پیاده سازی مفاهیم راه تولید سایپا پرس بوده که با پیاده سازی فاز دوم این سسیستم در سال 92 برنامه ریزی های لازم جهت اخذ گرید A رنو انجام خواهد شد.

مدیر تضمین کیفیت سایپا پرس تصریح کرد : شرکت سایپا پرس برای اولین بار در صنعت قطعه سازی ، نظام نامه راه تولید (SPW) را براساس مفاهیم سیستم راه تولید رنو (SPR) تدوین و بومی سازی نموده تا با طراحی و پیاده سازی این سیستم زیر ساخت های مناسبی جهت حرکت سازمان به سمت یک سازمان یادگیرنده و متعالی فراهم شود.

وی اضافه کرد : در حال حاضر فرصت مناسبی است که همزمان با تغییر و تحول و نیز پیشرفت تکنولوژی های تولیدی نظام نامه راه تولید سایپا پرس را که براساس آخرین متدولوژی سیستم های مدیریت تولیدی روز دنیا تدوین شده بسط و گسترش دهیم .

 تسری الزامات گرید B رنو برای همه محصولات تولیدی
کریمی تاکید کرد : با پیاده سازی راه تولید سایپا پرس تغییر بنیادین در ادبیات سیستم های مدیریت و پشتیبانی تولید ایجاد شده که به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالای این سیستم ، یکپارچه سازی به عنوان بزرگترین امتیاز آن محسوب می شود.

مدیر تضمین کیفیت سایپا پرس افزود : با توجه به گستردگی و تنوع محصولات ، اخذ گرید B رنو و الزامات آن علاوه بر محصولات تندر 90 به سایر محصولات نیز تسری داده شده که از نتایج اثر بخشی پیاده سازی آن می توان به ارتقای چشمگیر سطح کیفی محصولات ، افزایش رضایت مشتریان ، شکسته شدن رکورد PPM قطعات خارجی و کاهش برگشتی ها اشاره کرد. 
   
کریمی یادآور شد : اخذ این گرید در راستای تفویض مسئولیت پذیری در کلیه سطوح سازمانی و مشارکت همگانی در دستیابی به اهداف و رعایت ارزش های سازمانی انجام شده است.
وی در پایان از همیاری و تلاش کلیه همکارانی که در کسب گرید B رنو مشارکت داشته اند تشکر و قدردانی کرد و گفت : بدون شک با توان و تعهد بالفعل و بالقوه موجود در سازمان پله های ترقی را در آینده همچون گذشته در محیطی صمیمی و پر تلاش طی خواهیم کرد. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13927
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه