میهن صنعت :

ادامه افزايش توليد خودرو در سايپا

میهن صنعت : گروه خودروسازي سايپا با افزايش توليد در تيرماه امسال، 14.6 درصد توليد خود را نسبت به خردادماه افزايش داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در ماه گذشته 35 هزار دستگاه انواع خودروهاي سواري و تجاري توليد کرده که بيانگر افزايش توليد خودرو در اين گروه با وجود تحريم هاي بين المللي و مشکلات و موانع موجود براي صنايع است.

بر اساس اين گزارش آمارهاي منتشره حاکي از افزايش پيوسته ميزان توليد خودرو در گروه خودروسازي سايپا از ابتداي سال جاري تاکنون است به گونه اي که در ارديبهشت ماه تعداد تقريبي 25 هزار دستگاه و در خرداد ماه حدود 30 هزار دستگاه انواع خودروهاي سواري و تجاري در شرکت هاي سايپا، سايپاکاشان، پارس خودرو، زامياد، سايپاديزل و بن رو توليد شده که خود بيانگر افزايش پلکاني توليد خودرو در اين گروه و تثبيت شرايط توليدي است.

گروه خودروسازي سايپا در يک سال اخير و با وجود مشکلات فراوان نقدينگي، تحريم هاي بين المللي، کمبود مواد اوليه و افزايش نرخ ارز همواره تلاش کرده خطوط توليد را پويا و زنده نگه داشته و سهم خود را در بازارهاي داخلي و خارجي حفظ کند.

عرضه چندين محصول جديد داخلي و خارجي در سال جاري، افزايش سطح کيفيت و ايمني محصولات توليدي، تجهيز خودروها به امکانات و استانداردهاي روز و بسياري اقدامات رو به رشد ديگر با وجود مشکلات فراوان نشان دهنده عزم جدي گروه خودروسازي سايپا در حرکت در مسير تبديل شدن به يک خودروسازي مطرح جهاني است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22826
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه