میهن صنعت :

ارائه پهنای باند از 20 تا 100 مگابیت بر ثانیه به مشترکان

میهن صنعت : به گفته مدیر عامل سابق اپراتور فیبر نوری ایرانیان‌نت پهنای باندی که روی شبکه این اپراتور ارائه خواهد شد بسته به نوع سرویس از 20 تا 100 مگابیت بر ثانیه متفاوت است و این اپراتور شبکه را بیرون منزل تحویل می‌دهد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از فارس روز گذشته با حکمی از سوی علی حکیم جوادی رئیس هیئت مدیره اپراتور ایرانیان‌نت مدیرعامل این اپراتور تغییر کرد و محمد علی رحمان‌دوست جایگزین حسین شفیع شد.

پیش از این حسین شفیع در آخرین مصاحبه خود با فارس گفته بود: پهنای باندی که روی شبکه اپراتور فیبر نوری ارائه خواهد شد بسته به نوع سرویس از 20 مگابیت بر ثانیه تا 100 مگابیت بر ثانیه متفاوت خواهد بود.

مدیر عامل اپراتور فیبر نوری ایرانیان‌نت اضافه کرد: شبکه‌سازی داخل خانه با اپراتور نیست و ایرانیان‌نت شبکه را بیرون منزل به مشترک تحویل می‌دهد و اما قطعا در زمان راه‌اندازی ایرانیان‌نت شرکت‌هایی خواهند بود که در این بخش از کار فعالیت خواهند داشت.

وی توضیح داد: این اپراتور روالی برای ارائه تاییدیه به شرکت‌های مرتبط با ایجاد شبکه‌های درون ساختمانی خواهد داشت که بتوانند حداکثر صحت و دقت را از فیبری که برایشان کشیده شده تدوین خواهند کرد.

مدیر عامل اپراتور ایرانیان‌نت گفت: شرطی برای آن وجود ندارد.

شفیع یادآور شد: برای استفاده از سرویس ایرانیان‌نت حتما نیاز به کشیدن فیبر نوری در داخل ساختمان نیست و ارائه سرویس روی سیم‌مسی نیز امکان‌پذیر است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9106
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه