میهن صنعت :

ارائه کارمزد ویژه به جایگاه داران سی ان جی

میهن صنعت : براساس طرحی که از سوی شرکت ملی نفت اعلام شده است در صورتی که جایگاه داران اقدام به تامین تجهیزات لازم برای جایگاه ها و همچنین خرید کمپرسور از طریق منابع مالی شخصی نمایند به مدت 5 سال کارمزد ویژه ای غیر از کارمزد معمول دریافت خواهند کرد .

به گزارش میهن صنعت، رئیس اتحادیه جایگاه داران سی ان جی با اشاره به طرح ارائه کارمزد ویژه به جایگاه داران سی ان جی گفت : براساس طرحی که از سوی شرکت ملی نفت اعلام شده است در صورتی که جایگاه داران اقدام به تامین  تجهیزات لازم برای جایگاه ها و همچنین خرید کمپرسور از طریق منابع مالی شخصی نمایند به مدت 5 سال کارمزد ویژه ای غیر از کارمزد معمول دریافت خواهند کرد .

 اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : طرح ارائه کارمزد ویژه با هدف ترغیب بخش خصوصی جهت سرمایه گزاری در این بخش ارائه شده است و در صورتی که این طرح عملی شود یکی از پارامترهای بروز مشکل در خصوص توسعه جایگاه ها رفع خواهد شد .

وی در ادامه عنوان کرد : جهت رفع مشکلات جایگاه داران سه نوع کارمزد شامل کارمزد عادی ، کارمزد درجه بندی و کارمزد ویژه باید از سوی شرکت نفت پرداخت شود . همچنین لازم است بسته های حمایتی در کنار ارائه کارمزدها تعریف شود . البته ارائه کارمزد های عادی و افزایش نرخ کارمزد برای جایگاه داران در الویت قرار دارد .

وی همچنین در خصوص افزایش کارمزدهای جایگاه های سی ان جی گفت : از حدود 2 سال گذشته کارمزد جایگاه داران 40 تومان است که با توجه به افزایش هزینه های جایگاه داران کارمزد کمتر از مبلغ 70 تومان جوابگوی نیازها و هزینه های جایگاه داران نخواهد بود .  بنابراین درخواستهایی مبنی بر افزایش کارمزدها به دولت و کمیسیون انرژی  مجلس شورای اسلامی  ارائه شده است .

دادرس در خاتمه تصریح کرد : طبق درخواستهایی که از سوی انجمن جایگاه داران در خصوص افزایش کارمزدها به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ارائه شده و کمیسیون انرژی موافقت خود را با این درخواست اعلام نموده و هم اکنون پیگیر تحقق آن است .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6782
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه