تاکید مدیرعامل گروه سایپا در بازدید ازنمایندگی های سایپا در تبریز :

ارتقای خدمات پس از فروش اولویت اصلی سایپا است

مدیرعامل گروه خودروسازي سایپا به هنگام بازدید از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در تبریز از عزم جدی گروه سایپا در ارتقای خدمات پس از فروش به مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس جهرودی با همراهی مدیرعامل سایپایدک و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، از دو نمایندگی منتخب استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز بازدید کرد و نمایندگان سایپا در سراسر کشور را خط مقدم ارتباط با مشتریان دانست و بر لزوم افزایش رضایت مندی مشتریان نسبت به خدمات پس از فروش تاکید کرد.

مدیرعامل گروه سایپا در جریان این بازدیدها خاطرنشان کرد: با افتتاح سامانه جدید فروش گروه خودروسازی سایپا و همچنین عرضه محصولات جدید طی ماه های آینده، قطعا میزان رضایت مشتریان و ‌مردم از خدمات فروش این مجموعه بهبود چشمگیری خواهد داشت.

گفتنی است مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از نمایندگی های ارومچیان و وفادوست در شهر تبریز بازدید کرد و نحوه خدمات رسانی در این نمایندگی ها را مورد ارزیابی قرار داد و از نزدیک با مشتریان تبریزی به گفتگو پرداخت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=152442
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه