«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ارتقا دیفندر در آستانه معرفی نسل جدید

در حالی که همه منتظر معرفی نسل جدید لندروور دیفندر هستند، این کمپانی یک پکیج ارتقا برای نمونه‌های قدیمی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در حالی که همه منتظر معرفی نسل جدید لندروور دیفندر هستند، این کمپانی یک پکیج ارتقا برای نمونه‌های قدیمی در نظر گرفته است. این پکیج مخصوص مدل‌های 90 و 110 ساخته شده بین سال‌های 1994 تا 2016 است که قطعات گسترده‌ای را شامل می‌شود. قیمت این ارتقا از 432 پوند در انگلستان شروع می‌شود که برای تعویض رینگ‌ها با نمونه 18 اینچی جدید است.

اگر خریدار هر 4 رینگ و زاپاس را تعویض کند این رقم به 2.160 پوند افزایش پیدا می‌کند. اگر مالک دارای یک لندروو 2.2 لیتری دیزل  2012 باشد می‌تواند پکیج ارتقا قدرت را بر روی خودرو نصب کند که در این صورت 39 اسب بخار به آن اضافه می‌شود و مجموع قدرت آن به 160 اسب بخار می‌رسد و مجموع گشتاور نیز عدد 463 را نشان می‌دهد. با این ارتقا بیشینه سرعت این خودرو به 170 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که از حد نیاز برای این خودرو بیشتر است.

همچنین این شرکت پکیج لاستیک‌های پرفورمنس را برای این خودرو در نظر گرفته که هزینه‌ای 16.995 پوندی برای مالک در بر دارد. زمانی که پیشرانه را ارتقا می‌دهید و قدرت و سرعت بالا می‌رود، ترمز‌های استاندارد دیگر توان نگه داشتن این خودرو را نخواهند داشت و از این رو این شرکت دیسک‌های نمونه هشت سیلندر Work خود را با ارتقا بر روی این نمونه‌ها نصب می‌کند. سیستم تعلیق نیز از یکی دیگر از مدل‌های دیفندر قرض گرفته شده که تنها بر روی نمونه‌های 2007 نصب می‌شود.

سیستم هندلینگ و تعلیق این خودرو نیز از روی نمونه Defender V8 Works برداشته شده‌اند که شامل دیسک ترمز، کلیپر هماهنگ شده با رینگ‌های 18 اینچی، کمک فنر‌ها، Coil spring rates، بوش‌ها و آنتی رول بارها می‌شوند که همگی با این نمونه‌ها هماهنگ شده‌اند. اگر پول کافی برای ارتقا کلی دوجود داشته باشد که هیچ اما اگر خریدار نتواند تمام پکیج را خریداری کند، تمامی موارد به صورت جداگانه نیز قابل سفارش خواهد بود.

قشنگترین و جذاب‌ترین قیمت این پکیج نصب بج‌هایی است که نشان می‌دهد این دفندر استوک نیست و در کنار آن نیز خریداران یک گواهی از شرکت دریافت می‌کنند. بعد از خرید این پکیج خریداران به تور بازدید کارخانه در اسن آلمان برده می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182014
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه