ارزانترین هیوندای کوپه! /عكس

میهن صنعت: هیوندای کوپه این روزها باز هم سر زبان ها افتاده است. قیمت های نجومی مدل های دو در به خصوص برادر بزرگترش یعنی جنسیس باعث شده نمونه های دست دوم این کوپه دوست داشتنی باز هم جدی گرفته شوند.

با نگاهی به طیف وسیع مدل های متنوع هیوندای به نمونه ای برمی خوریم که بازاری انحصاری را در کلاس خود فراهم کرده است؛ منظور همان هیوندای تریبون یا همان کوپه خودمان است که به عنوان ارزان ترین کوپه ارائه شده است.

 

در کشور چند سالی است که تیرش را سمت علاقه مندانی نشانه رفته است که توان خرید کوپه های گرانقیمت آلمانی را ندارند. اگرچه بعد از ورود جنسیس کوپه، این مدل تا حد بسیار زیادی در سایه قرار گرفت و وارداتش هم متوقف شد ولی باز هم نمی توان به راحتی چشم روی جذابیت ها و توانایی هایش بست؛ حتی اگر پیدا کردن مدل صفر آن کار سختی باشد!

در هر صورت قیمت های رو به رشد و نجومی خودروهای لوکس و به خصوص کوپه این روزها باعث شده که کمتر کسی سمت نمونه های صفر کیلومتر این دوستان برود. اینجاست که این خودروی دو در می تواند خیلی ها را به آرزوی کوپه سواری برساند؛ در واقع این خودرو تنها کوپه زیر ۴۵ میلیون بازار است که هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. این بار سراغ این هیوندای جذاب رفته ایم تا ببینیم آیا در چارچوب یک خودروی اقتصادی مناسب و متفاوت قرار خواهد گرفت یا خیر؟

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5515
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه