«میهن صنعت» گزارش می دهد:

ارزان ترین خودرو بوگاتی معرفی شد

شرکت خودروسازی بوگاتی در جشن تولد 110 سالگی خود قصد دارد تا میراث گران بهای خود را به نمایش بگذارد. این خودروساز مشهور پس از رونمایی از گرانترین خودرو جهان در نمایشگاه ژنو، هم اکنون به دنبال معرفی محصولی متفاوت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی بوگاتی در جشن تولد 110 سالگی خود قصد دارد تا میراث گران بهای خود را به نمایش بگذارد. این خودروساز مشهور پس از رونمایی از گرانترین خودرو جهان در نمایشگاه ژنو، هم اکنون به دنبال معرفی محصولی متفاوت است.

این محصول جالب بوگاتی با عنوان بیبی دو ( Baby II) شناخته می شود و به علاوه، لقب کوچک و ارزان ترین خودرو بوگاتی را یدک می کشد.

بوگاتی بیبی دو در ادامه نسخه مدل تایپ 35 عرضه می شود. خودرو تایپ35 از سال های 1927 تا 1936 تولید شد و حالا نسخه امروزی آن تنها با قیمت33,800 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

نسخه اورجینال این خودرو تنها برای کودکان مناسب بود اما با تغییرات جدید، بزرگسالان نیز می توانند از این خودرو استفاده کنند.

همان طور که مشخص است، نمی توان از این خودرو انتظار پیشرانه ی  1,479اسب بخاری داشت و مهندسان بوگاتی برای بیبی دو یک پیشرانه الکتریکی با قدرت 1.3 اسب بخاری (حالت کودکان) و قدرت 5 اسب بخار (حالت بزرگسالان) در نظر گرفتند.

علاو براین، بوگاتی تازه وارد از سیستم rwd بهره برده و مجهز به پک باتری یون لیتیومی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=173596
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه