میهن صنعت گزارش می دهد:

از صفر تا 100 نمایشگاه خودرو توکیو در سال 2017 / بخش سوم

در بخش اول به معرفی نمایشگاه خودرویی بزرگ و مهیج توکیو 2017 و همچنین زمان و محل برگزاری آن پرداخته و در ادامه اشاره ای به خودروها و شرکت های با سابقه و مطرح حاضر در این رویداد سالیانه داشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در بخش اول به معرفی نمایشگاه خودرویی بزرگ و مهیج توکیو 2017 و همچنین زمان و محل برگزاری آن  پرداخته و در ادامه اشاره ای به خودروها و شرکت های با سابقه و مطرح حاضر در این رویداد سالیانه داشته ایم.

برای آگاهی از دیگر اخبار جالب این رویداد یزرگ خودرویی در سرزمین سامورایی ها با میهن صنعت همراه شوید.

نمایشگاه خودرو توکیو 2017

مزدا

درنمایشگاه خودرو فرانکفورت که در اوایل ماه جاری برگزار شد، نایب رییس شرکت مزدا در اروپا از انقلاب خودروی کانسپت RX ویژن در نمایشگاه خودرویی توکیو خبر داد.

این خودروی بی نظیر در نمایشگاه سال 2015 توکیو به عنوان جانشین خودروهای RX7 و  RX8 معرفی شد.

نمایشگاه خودرو توکیو 2017

میتسوبیشی

شرکت میتسوبیشی پیش از رونمایی کامل خودروی الکتریکی خود با نام    e-Evolutionدر نمایشگاه توکیو 2017، تیزری از آن منتشر کرد. شرکت ژاپنی میتسوبیشی با معرفی خودروی Outlander PHEV مسیر تازه ای را در بازار خودروهای الکتریکی SUV ایجاد کرده است.

به نظر می رسد این خودروساز ژاپنی آپشن و امکانات جدیدی را به این خودروی افسانه ای خود اضافه کند.

نمایشگاه خودرو توکیو 2017

نیسان

پس از انتظارات طولانی، پیش بینی می شود نسل هفتم خودروی Z-car در نمایشگاه توکیو حضور پیدا کند.

در تیزر خودروی جانشین 370Z  علاقه مندان شاهد ظاهری خشن و اسپورت همانند مدل پرچم دار   GT-R بودند.

شاسی های سری  Z's براساس Infiniti Q60 ساخته می شوند که انتظار می رود این سری خودروهای فوق العاده از پیشرانه ی توئین توربو 6سیلندر 3 لیتری با توانی برابر با 304 اسب بخار بهره ببرد.

 به گفته این شرکت، خودروی مفهومی  Z-carازسال 2019 وارد بازار خواهد شد. علاو بر آن، نیسمو لیف، خودرویی جذاب و نسل دوم نسخه استاندارد Leaf EV در فستیوال توکیو 2017 به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=135741
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه