«میهن صنعت»:

از طرح فروش گارانتی پرشیا خودرو چه می‌دانید؟

تمدید یا اعطا گارانتی پرشیاخودرو از شما در برابر هزینه های غیر منتظره و سنگین تعمیرا ت و قطعات محافظت میکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تمدید یا اعطا گارانتی پرشیاخودرو از شما در برابر هزینه های غیر منتظره و سنگین تعمیرا ت و قطعات محافظت میکند. همچنین باعث حفظ ارزش خودرو شما خواهد بود. شما می توانید متناسب با نیاز خود از بسته های متنوع گارانتی استفاده فرمایید. بسته های متونع گارانتی از یکسال تا سه سال می باشد.

این طرح مزیت های دیگری نیز برای خریداران خودرو های کارکرده دارد. خریداران می توانند با مراجعه به شرکت پرشیاخودرو علاوه بر اطمینان حاصل کردن از صحت و سلامت خودرو، از بسته های متنوع گارانتی پرشیاخودرو بهرمند شوند. این بسته ها جهت خودرو های BMW مدل 2013 به بالا همچنین حداکثر کارکرد 60000 کیلومتر می باشد. درصورتی که گارانتی اولیه خودرو پا برجا باشد بدون نیاز به بازدید خودرو امکان خرید بسته های تمدید گارانتی وجود دارد. در غیر این صورت پیش از تهیه بسته های گارانتی، بازدید فنی خودرو انجام خواهد گرفت سپس امکان خرید بسته ها وجود خواهد داشت.

 

گارانتی پلاتینیوم بسته گارانتی جدید پرشیاخودرو برای خودروهای گروه BMW بوده که شامل 2 سال گارانتی کامل خودرو به همراه BSI PLUS بوده و همچنین شامل 2 سال بیمه بدنه کامل می باشد. همچنین دارندگان این گارانتی از خدمات VIP پرشیاخودرو نیز بهره مند خواهند بود.علاوه بر این ارائه خدمات BSI سرویس های دوره ای و بیمه بدنه کامل در هنگام خرید بسته های طلایی و نقره ای میسر شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.persiakhodro.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179652
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه