میهن صنعت :

از فیس لیفت هیوندای اکسنت بیش تر بدانیم

گزارش شده است که فیس لیفت هیوندای اکسنت مدل 2017 بزرگ تر و مجلل تر از مدل کنونی خود خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،گزارشات حاکی از آن است که این خودرو در ماه آوریل 2017 در هند به فروش خواهد رسید.

تغییرات طراحی در قسمت جلوی این خودرو شبیه به هیوندای گرند i10 مدل 2017 خواهد بود که از جلوپنجره آبشاری، چراغ های مه شکن بازطراحی شده با ورودی های هوا و نوارهای LED دید در روز بهره می برد. تغییرات در نیم رخ این خودرو محدود به طراحی جدیدی برای رینگ های آلیاژی خواهد بود در حالی که در قسمت پشت آن چراغ های عقب افقی، سپر جدید و در صندوق عقب بازطراحی شده تعبیه می شود.

کابین هیوندای اکسنت 2017 دارای روکش ها و رنگ های به روز شده به همراه سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی و قابلیت اتصال اپل کارپلی، اندروید اتو و MirrorLink، کنترل صوتی با دکمه ای مخصوص این عملکرد روی فرمان خواهد بود. یک سیستم صوتی تصویری با نمایشگر لمسی 5 اینچی نیز برای نسخه Sportz این خودرو ارائه می شود.

هیوندای اکسنت جدید از موتور 1.2 لیتری U2 CRDi سه سیلندر جدید با قدرت 75 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتون متر بهره خواهد برد در حالی که نسخه های بنزینی آن همچنان به موتور 1.2 لیتری چهار سیلندر Kappa مجهز می شوند./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=115011
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه