میهن صنعت:

استقبال از ون هایس پارس خودرو درپنجمین نمایشگاه خدمات شهری مشهد

میهن صنعت: رئیس کار گروه زیارت و عضو شواری شهر مشهد در بازدید از محصول جدید پارس خودرو در نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک مشهد گفت: ون هایس پارس خودرو می تواند مشکلات شهر مشهد در بخش توریست و حمل و نقل عمومی را برطرف نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از سایپا نیوز، قاسم پور-رئیس کار گروه زیارت و عضو شواری شهر مشهد با بیان اینکه شهر مشهد مقدس همه ساله میزبان 26 میلیون زائر داخلی و خارجی است گفت:باتوجه به حجم بالای مسافر و  حمل و نقل عمومی در شهر مشهد مقدس وهمچنین اهمیت خدمت رسانی به مسافران و زائرین , ون هایس پارس خودرو می تواند مشکلات این شهر در بخش حمل و نقل عمومی را مرتفع سازد.

همچنین نجاریان معاون خدمات شهری سمنان در حاشیه بازدید از محصول جدید پارس خودروگفت: با توجه به افزایش توریست و گردشگر در کشور و همچنین نیاز شهرداری ها به خودرویی که بتواند نیازهای بخش حمل و نقل عمومی را برآورده سازد  ون هایس پارس خودرو میتواند این خلاها و کاستی ها را به نحو مطلوب سامان بخشد.

گفتنی است محصول جدید ون هایس شرکت پارس خودرو با کاربری متفاوت مانند خودرو تشریفات و آمبولانس، از موتور4  سیلندر خطی 16 سوپاپ حجم 2.5 لیتر بهره می برد و دارای سطح آلایندگی یورو 5 است.

شایان ذکر است پنجمین نمایشگاه  خدمات شهری، حمل و نقل  و ترافیک مشهد از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شده و شرکت پارس خودرو با خودرو جدید ون هایس در این نمایشگاه حضور یافت.

   

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63624
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه