میهن صنعت:

استقبال ایران خودرو و سایپا از تأکیدات وزیر صنعت

میهن صنعت: تاكیدات وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تولید بیشتر محصول، ارتقاء كیفیت و افزایش خدمات با استقبال خودروسازان داخلی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از «پرشین خودرو»، براساس گزارشات رسیده بازار رقابتی خودروسازان برای طرحی پلت فرم و تولید خودروهای متنوع گرم است وخبرهای داخلی خودروسازان حاكی از آن است كه به دنبال تنوع سبد محصولات و تولیدات، گرایش رقابت به طراحی پلت فرم های جدید توسط متخصصان داخلی رو به افزایش است .
محمد رضا نعمت زاده در جلسات شورای رقابت تاكید كرد كه خودروسازان باید در كنار تنوع محصول برروی كیفیت تمركز بیشتری داشته باشند وی گفت: باید به كیفیت محصول، كاهش آلایندگی، كاهش مصرف سوخت، رعایت استانداردهای جهانی و در راس آنها رضایتمندی مشتری توجه ویژه داشت و باید تولید محصول غیركیفی را از چرخه صنعت دور و ممنوع كرد.
خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا و در این حوزه دست بكار شده و با توجه به دستورات وزیرصنعت، معدن و تجارت علاوه بر افزایش تیراژ تولید، نسبت به افزایش خدمات، كمیت و كیفیت حساسیت نشان داده كه این موضوع مجدد توسط متخصصین مورد ارزیابی قرار گرفته و مقرر شد تا با شدت بیشتری موارد رعایت و در جهت رفاه حال مشتریان دقت نظر بیشتر اعمال گردد.
براساس جداول ارزشیابی كیفی وآمارهای ارایه شده از سوی سازمان های ذیربط، كمی و كاستی هایی وجود دارد ولی به نظر می رسد با توجه به آمارهای داده شده رضایتمندی مشتریان بیشتر شده و خودروسازان نسبت به كیفیت رفتار در زمان تحویل و انعقاد قرارداد موفق تر عمل كرده اند.
متاسفانه بعضی از افراد غیر كارشناس با انتقادات بی رحمانه و عدم راهكارهای مناسب در جهت تخریب حركت كرده و با بزرگ نمایی تیشه بر ریشه صنعت خودرو كه صنعت ملی كشور است می زنند.
مدیران توانمند این صنعت با بی توجهی به این افراد درجهت بهبود كمیت و كیفیت درجهات مختلف تولید به مشتریان كه از سرمایه های اصلی محسوب می گردد تلاش گسترده ای را با توجه به تحریم های موجود انجام داده اند.
عدم تاخیر در واگذاری خودرو، ارتقاء كیفیت و افزایش خدمات با توجه به تاكیدات اخیر وزیر كه با استقبال روبرو بوده یكی از دغدغه های عمده در بین مدیران خودروساز است و درصدد هستند كه با حمایت همه جانبه نسبت به رفع موانع موجود اقدام كنند

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=65099
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه