«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

استقبال بازدیدکنندگان از اولین روز نمایشگاه خودرو تهران – تصاویر

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در حالی آغاز به کار کرده است که شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا برگزاری این نمایشگاه را سه سال به تعویق انداخت با این حال چند دقیقه قبل از باز شدن درب های سالن های نمایشگاه، مردم برای ورود و بازدید از این رویداد بزرگ خودرویی کشور صف کشیده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در حالی آغاز به کار کرده است که شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا برگزاری این نمایشگاه را سه سال به تعویق انداخت با این حال چند دقیقه قبل از باز شدن درب های سالن های نمایشگاه، مردم برای ورود و بازدید از این رویداد بزرگ خودرویی کشور صف کشیده اند.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران روز گذشته در حالی به صورت رسمی افتتاح شد که وزیر صمت غایب بزرگ این افتتاحیه بود. انتقادات از وزیر صمت به دلیل عدم حضور وی در افتتاحیه نمایشگاه بوده و منتقدان معتقدند که با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش کیفیت خودرو، چرا وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نمایشگاه حضور نداشته است؟!

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از لحاظ حضور شرکت های خارجی، گرچه مانند سال های پیش از تحریم نبوده اما بخش عمده ای از شرکت های داخلی و شرکای تجاری خارجی شان در این نمایشگاه حضور پر رنگی داشته اند.

استقبال مردم به جهت بازدید از این نمایشگاه نشان می دهد که صنعت خودرو کشور با تمام کاستی های موجود در آن، همچنان مورد توجه مردم بوده و انتظار می رود ارکان دولت و به ویژه وزارت صمت، نگاه ویژه تری‌ به آن داشته باشد.

استقبال بازدیدکنندگان از اولین روز نمایشگاه خودرو تهران - تصاویر

روز گذشته و در مراسم افتتاحیه؛ مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان معاون وزیر صمت در سخنرانی افتتاحیه نیز به این مهم اذعان داشته و گفته که تاکیدات رهبری در خصوص افزایش کیفیت خودروهای داخلی باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و ما نیز به عنوان وزارت صنعت، معدن و تجارت باید از این صنعت حمایت کنیم.

عدم حضور وزیر صمت در مراسم افتتاحیه گرچه انتقادات زیادی را به همراه داشته اما آنطور که مشخص شده، وی در جلسه ستاد تنظیم بازار حضور داشته است.

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، تیم اجرایی نمایشگاه به کمک مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب برنامه ریزی خوبی برای بازدید مخاطبان از این نمایشگاه داشته اند و حضور خوب مردم نشان می دهد که این نمایشگاه همچنان مورد توجه همه مردم است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از صبح امروز به صورت رسمی آغاز شده و تا روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه و بازدید از محصولات جدید خودروسازان که در روز گذشته رونمایی شد، می توانند طی این چهار روز از ساعت ۱۱ الی ۱۸ عصر در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244646
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه