«میهن صنعت»:

استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه مشهد از آسنا آمیکو

محصول آسنا آمیکو مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، روز دوم نمایشگاه خودرو مشهد برای گروه صنعتی آمیکو روز بسیار شلوغی بود.

گروه صنعتی آمیکو که پرچمدار عرضه خودروهای پیکاپ در بازار کشور است حضور بسیار قدرتمندی در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد داشته تا جایی که محصول آسنا آمیکو این گروه صنعتی، مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان از نمایشگاه مشهد قرار گرفت.

آمیکو آسنا از موتور دوگانه‌سوز (بنزین و سی ان جی) بهره می‌برد که می‌تواند فاکتور مثبتی برای این وانت تلقی شود. به ویژه که برد حرکتی آن را در مسیرهای خارج جاده‌ای و اصطلاحا آفرود افزایش داده و نیاز به سوختگیری را کاهش می‌دهد. در نتیجه دغدغه کاربران از جهت سوخت به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. البته یکی از معایب آسنا ناشی از همین پیشرانه دوگانه‌سوز است و مخزن گاز زیر کاپوت قرار دارد.

پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی پیکاپ آمیکو آسنا تحت لیسانس شرکت میتسوبیشی ساخته شده و ۱۴۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

آمیکو گیربکس ۵ سرعته مدل‌های چینی را کنار گذاشته و در عوض به سراغ جعبه دنده دستی ۵+۱ سرعته و گیربکس کمکی از شرکت زوماکس رفته تا ضرایب دنده مناسب‌تری را برای این محصول فراهم آورد. در سیستم کلاچ نیز تغییراتی صورت گرفته و از یک کلاچ باکیفیت ساخت شرکت فرانسوی والئو در این قسمت بهره گرفته شده است.

همچنین یک ترانسفر کیس جهت انتخاب نحوه انتقال نیرو به چرخ‌ها در آمیکو آسنا حضور دارد تا راننده بتواند نوع انتقال نیرو به چرخ‌ها را در سه حالت 2H (دوچرخ عقب سبک)، 4L (همه چرخ‌ها سنگین) و 4H (همه چرخ‌ها سبک) تنظیم کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=251657
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه