مدیرعامل بهمن موتور:

استقبال بالا از ون اینرودز در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران/درباره واردات خودرو نباید شتاب زده عمل کنیم

مدیرعامل بهمن موتور گفت: در حوزه واردات خودرو نباید هیجان زده عمل کنیم و باید براساس یک رویکرد معقول در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد ضرابیان؛ مدیرعامل بهمن موتور  صبح امروز در نشست خبری با اهالی رسانه در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران عنوان کرد: ون ایرودز در سال جاری رونمایی شد که خوشبختانه با استقبال عموم در نمایشگاه مواجه شده است. سبد محصولات این شرکت شامل مدل های  فیدلیتی، دیگنیتی و ریسپکت می شود که در سال جاری در اختیار مشتریان قرار گرفت.

مدیرعامل بهمن موتور در خصوص تغییر قیمت محصولات این شرکت توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد: ما همواره در هنگام تعیین قیمت مشتریان را در نظر می گیریم و در تلاش هستیم تا خودروهای این شرکت با قیمت منطقی روانه بازار شوند اگرچه 30 درصد از پرداخت مشتریان به مجموعه های دولتی اختصاص یافته و ما دخالتی در آن نداریم.

وی افزود: خدمات پس از فروش در مجموعه از اهمیتی بالایی برخوردار است که البته ارتقا کیفیت در این بخش نیازمند هزینه بوده و به علت تفاوت قیمتی محصولات ما در بازار به دلیل ارائه کیفیت بالا در خدمات است.

مدیرعامل بهمن موتور در خصوص آزادسازی واردات خودرو عنوان کرد: در موضوع واردات خودرو نباید هیجان زده عمل کنیم و اقدامات لازم در این موضوع باید براساس یک رویکرد معقول و منطقی انجام شود.

وی با تاکید بر این که از واردات خودرو استقبال می کنیم گفت: مشکل تامین قطعات در سراسر جهان وجود دارد و شرکت های بزرگ با این موضوع آشنا هستند اما نباید در این باره شتاب زده عمل کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244751
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه