«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

استقبال خوب بازدیدکنندگان از تست درایو کشنده دافران H۷ شایان دیزل در نمایشگاه خودرو – تصاویر

برنامه تست درایو کشنده دافران H۷ شایان دیزل در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران سر و صدای زیادی به پا کرد و با استقبال بالای عموم مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برنامه تست درایو کشنده دافران H۷ شایان دیزل در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران سر و صدای زیادی به پا کرد و با استقبال بالای عموم مواجه شد.

تجربه رانندگی و بازدید از کشنده دافران H۷ شایان دیزل در فضای اختصاصی تست درایو یک کار نو و تازه ای بود که پیش از این شاهد چنین رویداد هایی نبودیم  و در واقع این شرکت به روشی متمایز، محصول خود را در معرض نمایش قرار داد.

براساس اطلاعات منتشر شده، این خودرو تازه وارد تنها کشنده مونتاژ داخلی است که موفق به دریافت تمامی تاییدیه ها و استانداردهای 85 گانه اتحادیه اروپا شده است. ملاقات با این محصول از نزدیک می تواند گواه این باشد که این شرکت اطمینان و باور کامل به محصول تولیدی خود دارد.

بیشتر بخوانید:
تجربه رانندگی با کشنده H7 شایان دیزل در نمایشگاه خودرو تهران/ هیچ مشتری ناراضی بابت تاخیر در تحویل وجود ندارد

مدیرعامل شرکت شایان دیزل در خصوص مشخصات این خودرو اعلام کرد: این کشنده مجهز به یک موتور 480 اسب بخاری است و از امکانات روز دنیا بهره می برد.

امکان تست درایو کشنده دافران H۷ شایان دیزل در فضایی به وسعت 3000 متر مربع برای بازدیدکنندگان چهارمین نمایشگاه خودرو تهران فراهم شده و افراد می توانند برای نخستین بار از نزدیک با یک خودروی تجاری ملاقات کنند و حتی با اعضای خانواده خود در داخل یا خارج کابین عکس و فیلم بگیرند.

علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در تست درایو این کشنده می توانند به غرفه F در سالن A5 مراجعه کنند و در صورت داشتن گواهینامه پایه یک، رانندگی با این خودرو شایان دیزل را تجربه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244859
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه