میهن صنعت :

استقبال مردم از سرويس‌هاي ادواری ايکس100 و تيبا

میهن صنعت : معاون خدمات سايپايدك از استقبال مشتريان خودروهاي X100 و تيبا از سرويس‌هاي ادواري اين خودروها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی روزبهانی با تاكيد بر اهميت انجام سرويس‌هاي ادواري، اظهار داشت: انجام سرويس‌هاي ادواري براي دارندگان خودروهاي گروه X100 و تيبا كه در دوره گارانتي قرار دارد، بر اساس توضيحات ارائه شده در دفترچه راهنماي مشتري الزامي بوده و ارائه خدمات گارانتي به خودروهاي مذكور مشروط به انجام سرويس‌هاي اوليه و ادواري است.

وي با بيان اينكه انجام سرويس‌هاي ادواري موجب بهتر شدن عملكرد خودرو و تنظيم ميزان آلاينده‌هاي خروجي از موتور مي‌شود، ادامه داد: به دارندگان خودروهاي ياد شده توصيه مي‌شود با انجام به موقع سرويس‌هاي ادواري، هزينه‌هاي مربوط به نگهداري خودرو را كاهش دهند.
روزبهاني تصريح كرد: در سرويس‌هاي ادواري، فيلترها و روانكارهاي اصلي خودرو مانند روغن موتور كه تاثير مستقيمي بر عملكرد موتور و افزايش طول عمر قطعات دارد مطابق با استانداردهاي خودرو تعويض مي‌شود.

معاون خدمات سايپايدك ادامه داد: به منظور رفاه حال مشتريان گروه خودروسازي سايپا محل سرويس سريع براي ارائه سرويس‌هاي اوليه و ادواري در نمايندگي‌هاي مجاز در نظر گرفته شده تا توقف خودرو در حداقل زمان ممكن باشد.

روزبهاني با اشاره به ارائه خدمات سرويس‌هاي ادواري در نمايندگي‌هاي سايپا، افزود: ارائه سريع و به موقع خدمات سرويس ادواري خودروهاي X100 و تيبا در نمايندگي‌هاي سايپا موجب استقبال از اين اقدام شده است كه بيانگر توجه مشتريان به نگهداري صحيح خودرو و پيشگيري از بروز ايراد در آن مي‌باشد.

وي تصريح كرد: چنانچه سرويس‌هاي ادواري در مراكز غير مجاز و توسط افراد غير متخصص صورت گيرد ضمن اينكه موجب بروز اشكال در ارائه خدمات گارانتي مي‌ شود، خسارت قابل توجهي به مجموعه موتور، سيستم انتقال قدرت و تعليق خودرو وارد مي‌ گردد.
طرح الزام سرويس‌هاي ادواري خودروهاي X100 و تيبا از ابتداي تير ماه امسال در شبكه نمايندگي‌هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا به اجرا درآمده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25750
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه