در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

استقبال مردم از محصولات رونمایی شده بهمن موتور + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران روز گذشته با حضور معاون وزیر صمت افتتاح شد. در روز پرس دی گروه بهمن طی مراسمی از 4 محصول جدید خود رونمایی کرد و همانطور که انتظار می رفت مورد استقبال بازدید کنندگان نیز قرار گرفت.

صبح امروز چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در شرایطی به صورت رسمی آغاز به کار کرد که شب گذشته، معاون عمرانی استاندار تهران خبر از تعطیلی تمامی ادارات، دانشگاه ها و مدارس تهران داده بود. در شرایطی که فرصت زیادی برای اطلاع رسانی به مخاطبین نمایشگاه خودرو تهران در خصوص عدم تعطیلی چهارمین نمایشگاه خودرو تهران وجود نداشت، استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه شده است.

غرفه گروه بهمن یکی از شلوغ ترین غرفه های حاضر در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران است و حجم بسیار خوبی از بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو تهران، برای بازدید از 4 محصول جدید رونمایی شده توسط این شرکت، به غرفه بهمن موتور آمده اند.

بهمن موتور روز گذشته  از کشنده FAW 550، دیگنیتی پرستیژ، خودرو ریسپکت و همچنین اتوبوس شهری دیزل CITY 12 خود به صورت رسمی و با حضور خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو رونمایی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244690
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه