میهن صنعت :

استقبال گسترده مردم افغانستان از محصولات ایران خودرو

میهن صنعت : گروه صنعتی ایران خودرو در سومین نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل محصولات مختلف خودر را در معرض نمایش قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس محمدرضا نعمت‌زاده در آئین گشایش سومین نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل گفت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه که خود گواه فاز جدیدی از همکاری‌های ایران با افغانستان است، علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط بتوانند کار خود را در این کشور برادر آغاز کنند.

وی با تاکید بر فراهم کردن بسترها برای افزایش تجارت دو کشور تصریح کرد: ما آمادگی کامل داریم روابط خود را با افغانستان گسترش دهیم و از برادران افغانی نیز می‌خواهم با ارتباطی که با ایران فراهم می‌کنند، زمینه همکاری و مشارکت‌های بیشتر را فراهم کنند.

همایون رسا وزیر تجارت افغانستان نیز گفت:از جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که سرمایه گذاری بیشتری در این کشور انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی خطوط تولیدی در صنایع افغانستان متذکر شد:ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی مانند انرژی و نیروی کار  وجود دارد.

رسا با اشاره به اینکه تعرفه برای کالای ایرانی صفر خواهد بود، ادامه داد:با وجود روابط بسیار خوب میان دو کشور انتظار داریم که روابط تجاری نیز بیش از گذشته ارتقا یابد و برگزاری نمایشگاه ها می تواند در این مسیر تاثیر گذار باشد.

گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه محصولات مختلف از جمله دنا، سمند، رانا و آریسان را نمایش داده که دنا و آریسان مورد توجه بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار گرفته است.

سومین نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان امروز چهارشنبه به مدت چهار روز در هتل اورانوس کابل کار خود را آغاز کرده است. در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت ایرانی در 12 گروه کالایی و خدماتی محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=81515
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه