میهن صنعت :

استمرار پخت نان كيفي با آرد هاي پايش شده

عباس قبادي، معاون وزير صنعت،معدن وتجارت: ايجاد آزمايشگاههاي پخت نان در كارخانجات آرد سازي از طرح هاي مهم مركز پژوهشهاي غلات شركت بازرگاني دولتي، به منظور استحصال آرد مرغوب براي پخت نان، با كيفيت بيشتر است.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني میهن صنعت به نقل از روابط عمومي شركت بازرگاني دولتي ايران معاون وزير صنعت، معدن و تجارت تاكيد كرد: مديران كارخانجات آردسازي در حوزه كنترل كيفي با همكاري سازمان استاندار و تحقيقات صنعتي ايران و سايردستگاههاي ذيربط، نسبت به بررسي و پيگيري ساز و كارهاي اجرايي تاسيس اين آزمايشگاهها اقدام كنند.
وي، با تاكيد برمزاياي كاربردي فعاليت آزمايشگاههاي پخت نان در كارخانجات آردسازي افزود: با ايجاد اين آزمايشگاهها، آرد مصرفي واحدهاي نانوايي قبل از اينكه وارد چرخه توليد نان شود، آزمايش شده و كنترل كيفي بر روي آن صورت مي گيرد ، دراين صورت كارخانجات آردسازي با ارائه آرد با كيفيت، توليد نان با كيفيت را رقم مي زنند.
قبادي با مهم دانستن موضوع ارتقاء كيفي نان و نقش آن در تامين انرژي و سلامت جامعه و نتايج حاصل از يافته هاي علمي مركز پژوهشهاي غلات در خصوص تاثير آرد بر كيفيت نان ، از مديران شركتهاي غله و خدمات بازرگاني مناطق خواست، مجدانه پيگير تاسيس آزمايشگاه پخت نان در واحدهاي آردسازي از متصديان اين واحدها باشند.
معاون وزير صنعت، معدن وتجارت در پايان اظهار اميدواري كرد: با اجرايي شدن اين طرح در واحدهاي آرد سازي با همكاري شركت بازرگاني دولتي ايران، شركتهاي غله مناطق و كارخانجات آرد سازي به حد مطلوبتري از نظر كيفيت در پخت نان دست يابيم.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3454
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه