«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

استون مارتین ونتیج رودستر جدید معرفی شد

مدل جدید استون مارتین ونتیج رودستر با قیمت 126,950 پوند و پیشرانه 503 اسب بخاری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدل جدید استون مارتین ونتیج رودستر با قیمت 126,950 پوند و پیشرانه 503 اسب بخاری رونمایی شد.

شرکت استون مارتین خط تولید ونتیج را با عرضه کانورتیبل گسترش داده و استون مارتین ونتیج رودستر تازه وارد قرار است که با نسخه کابریولت پورشه 911 در نمایشگاه خودرو ژنو رقابت کند.

مدل رودستر 60 کیلوگرم سنگین تر از نسخه کوپه بوده اما عملکرد آن فوق العاده بوده و شتاب صفر تا 62 مایل آن به 3.8 ثانیه می رسد که 0.2 ثانیه کمتر از کوپه است. استون مارتین مدعی شده که بیشینه سرعت رودستر برابر با 190 مایل بر ساعت است.

مکانیسم سقف تاشو از ساختار Z شکل بهره برده و یکی از سریع ترین سیستم های موجود در بازار است. استون مارتین اعلام کرده که تنها 7 ثانیه برای باز شدن سقف لازم است.

پیشرانه ی 4 لیتری توئین توربوشارژر وی 8 مرسدس AMG در زیر کاپوت این خودرو قرار گرفته که می تواند 503 اسب بخار قدرت و 685 نیوتون متر گشتاور تولید کند.

نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتومات به چرخ های عقب منتقل می شود که مجهز به پدل شیفتر برای کنترل دستی است.

استون مارتین ونتیج رودستر علیرغم نسخه کوپه به منظور جبران وزن سقف از یک شاسی سفارشی استفاده می کند. حالت های رانندگی اسپورت، اسپورت پلاس و ترک به صورت سفارشی برای این خودرو نظر گرفته شده است.

آپشن های جدید برای این خودرو استون مارتین در نظر گرفته شده که از جمله می توان به رنگ بدنه و رینگ های آلیاژی اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=191025
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه