دفتر آیت الله مکارم شیرازی:

اصلاحات پراید قابل تقدیر است

میهن صنعت : در پی درج خبری به نقل از حضرت آیت ا... مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در خصوص خودرو پراید و پس از گزارش سایپا در مورد فعالیت های انجام شده در خصوص مقاوم سازی خودروهای پراید X100 دفتر معظم له طی پیامی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته ب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس از دیدار فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با حضرت آیت ا… مکارم شیرازی و ارائه گزارش تصادفات به ایشان، اظهار نظری به نقل از معظم له در مورد خودروی پراید در رسانه های کشور منتشر شد که سایپا گزارشی در همین خصوص به دفتر ایشان ارسال کرد.

با ارائه گزارش سایپا در مورد فعالیت های مقاوم سازی خودروهای جدید پراید X100 و همچنین ارائه آمار در مورد اینکه پراید با توجه به تیراژ تولید و به رغم اینکه حدود یک سوم خودروهای در حال تردد در جاده های کشور را مدل های مختلف این خودرو تشکیل می دهد، بیشترین آمار تصادفات را ندارد و در واقع در این آمار در رده چهارم تصادفات قرار گرفته است.

حضرت آیت ا… مکارم شیرازی در پیامی اصلاحات انجام شده در مقاوم سازی را مثبت دانست و خواستار اقدامات بیشتری در این خصوص شدند و برای مدیران و کارکنان سایپا آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22649
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه