میهن صنعت:

اعزام زائران خانه خدا برای اولین بار در ماه صفر

میهن صنعت: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولین گروه از دور جدید عمره‌گزاران فردا از فرودگاه مهرآباد عازم سرزمین وحی می‌شوند که این اعزام برای اولین بار است که در ماه صفر انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  سعید اوحدی گفت: اولین پرواز دور جدید عمره سال جاری 26 آذر و پرواز دوم عمره گزاران روز 27 آذر از شهر مشهد انجام می‌شود بعد از انقلاب اسلامی این اولین باری است که زائران ما در ایام صفر به عمره اعزام می‌شوند و می‌توانند از فضای معنوی مدینه منوره بهره ببرند.

 

وی ادامه داد: کشور عربستان نیز به وعده خود عمل کرد و از اول صفر سامانه دریافت ویزا در اول صفر باز شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های سازمان حج و زیارت و پیش بینی‌هایی که در موسم حج انجام شد و هماهنگی‌هایی که با وزارت حج عربستان در موسم حج انجام شده بود توانستیم 5 ماه صفر اولین ویزاها را اخذ کنیم.

 

به نقل از فارس رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: به این ترتیب بدون هیچ تغییری در برنامه‌ها اولین گروه فردا اعزام می‌شوند و پرواز‌ها همچنان از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود و انتقال پروازها به فرودگاه امام خمینی(ره) انجام نشده است.

اوحدی اظهار داشت: عوامل ستادی نیز هم اکنون در مدینه منوره مستقر شده‌اند و برنامه‌ریزی‌ها را انجام می‌دهند تا بتوانیم خدمت رسانی خوبی را به زائران داشته باشیم.

اوحدی ادامه داد: سال گذشته حداقل قیمت کاروان‌های عمره 2 میلیون و 170 هزار تومان بود که این مقدار در عمره سال‌جاری به یک میلیون و 700 هزار تومان کاهش یافته است و از طرفی کاهش قیمت کاروان های عمره همراه با افزایش کیفیت این کاروان‌ها بوده است.

امسال حدود 850 هزار زائر به عمره اعزام می‌شوند که نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35269
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه