فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

اعضای باند سارقان خودروها در زنجان دستگیر شدند

میهن صنعت : فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به کشف سه دستگاه خودرو مسروقه از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو حین اوراق یک دستگاه خودرو مسروقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ایرج خانی پور امروز در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این راستا پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری‌های پنجگانه سطح شهرستان زنجان قرار گرفته است، افزود: ماموران با گشت‌زنی‌های محسوس و نا محسوس موفق شدند دو دستگاه خودروی مسروقه از نوع پراید و وانت نیسان را کشف کنند.

این مسئول با تاکید بر مبارزه با سارقان خودرو بیان داشت: همچنین ماموران موفق شدند در ادامه تحقیقات خود دو عضو یک باند سارقان خودرو را در خیابان شیخ فضل‌الله نوری شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: اعضای این باند حین اوراق کردن یک دستگاه خودروی پیکان مسروقه که شب گذشته به سرقت رفته بود غافلگیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با توصیه به رانندگان برای استفاده از تجهیزات بازدارنده و پیشگیری از سرقت گفت: رانندگان سعی کنند خودروهای خود در محل امن پارک کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=52371
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه