میهن صنعت:

اعلام آمادگی مجلس برای برخورد با عرضه کنندگان لوازم یدکی بی کیفیت

میهن صنعت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از ورود لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی در بازار گفت: حکومت قطعات تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو باعث شد تا مردم با مشکلات فراوانی مواجه شوند و مجلس این آمادگی را دارد که اگر مشکل قانونی در زمینه برخورد با

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از مهر هادی حسینی در گفتگویی در خصوص نتایج بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در زمینه کاهش رضایت مندی مشتریان ازخودروهای داخلی، گفت:خدمات پس از فروش به معنای واقعی کلمه در ایران تعریف نشده است و به همین دلیل در اکثر بخش ها شاهد نارضایتی مردم هستیم واگر موسسه استاندارد قادر است می تواند برای متخلفان پرونده تشکیل دهد و آنها را به دادگاه معرفی کند.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه  با شعار و انتشار آمار نمی توان سطح کیفی خودروها را اتقاء داد ، افزود:سازمان استاندارد نباید فقط به ارائه گزارش بسنده کند بلکه باید متخلفان را به دستگاه های اجرایی معرفی کند تا با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما بررسی ها در مورد برخی مسائل صورت می گیرد اما منتج به نتیجه نمی شود و این یکی از اشکالات سیستم نظارتی و اجرایی کشور است که باید  اصلاح شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت که در چند سال اخیر با آن رو به رو هستیم و فشار مضاعفی نیز بر خریدار تحمیل می شود باید  ارائه خدمات پس از فروش نیز هم گام با آن ارتقاء یابد و مدیران صنعت خودرو و مسئولان ذی ربط به این موضوع توجه ویژه کنند.

حسینی  با انتقاد از  ورود لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی در بازار گفت: حکومت قطعات تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو باعث شد تا مردم با مشکلات فراوانی مواجه شوند و مسئولان باید جلوی این گونه قطعات را که با جان مردم در ارتباط مستقیم است را بگیرند.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویباردر مجلس تاکید کرد:اگر مشکل قانونی در زمینه برخورد با، چه تولید کننده و چه وارد کننده وجود دارد، مجلس این آمادگی را دارد که یا قوانین و مقررات  موجود را اصلاح و یا قانون جدید تصویب کند تا دیگر شاهد بروز اینگونه مسائل و مشکلات در جامعه نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به طرح شنبم و ایران کد اشاره کرد و گفت:طرح شبنم و ایران کد به دلیل  اینکه در شیوه اجرا اشکالاتی وجود داشت نتوانست موفق عمل کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=66152
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه