مدیر کل دفتر خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت:

اعلام تعرفه واردات خودرو های سواری باری و مسافری تا دو روز آینده

میهن صنعت: مدیر کل دفتر خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این که تعرفه واردات خودروهای سواری ، باری و مسافری هنوز دردست بررسی وزارت صنعت و کمیسیون ماده یک است، اعلام کرد این تعرفه تا قبل از پایان سال( دو روز آینده) بسته و اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، به نقل از «عصرخودرو» امیر حسین قناتی با تاکید بر این که هنوز هیچ چیز مشخص نشده و وبررسی‌های وزارت صنعت و کمیسیون ماده یک در این زمینه ادامه دارد افزود: هنوز کمیسیون ماده یک برای بررسی تعرفه‌های واردات انواع خودرو تشکیل جلسه نداده است.

وی در مورد پیشنهاد وزارت صنعت به این کمیسیون در مورد تثبیت، نزولی یا صعودی بودن این تعرفه ‌ها اعلام کرد، پیش بینی وزارت صنعت ملاک نیست و تصمیم گیری نهایی در این مورد برعهده کمیسیون ماده یک است که در این کمیسیون وزارت صنعت یک رای دارد و با بررسی بقیه آراء است که این تعرفه‌ها مشخص می شود.

قناتی با تاکید بر این که نظر نهایی وزارت صنعت در مورد این تعرفه‌ها نیز هنوز مشخص نشده است، افزود: نظر نهایی وزارت صنعت در این زمینه پس از جلسه‌ای که وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهیم داشت مشخص خواهد شد.

مدیر کل دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت با اعلام این که در مورد تعیین تعرفه واردات انواع خودروها هنوز بحث و جدل زیادی مطرح است، افزود: با این وجود تعرفه واردات انواع خودرو تا دو روز آینده و پیش از پایان سال 93 نهایی و اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=71181
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه