میهن صنعت :

اعلام جزییات سهمیه بنزین نوروزی 94

میهن صنعت : ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در رابطه با تبدیل بنزین 400 تومانی به 700 تومانی از ابتدای بهمن گفت: ما یک تجربه هم در مرحله اول اجرایی هدفمند یارانه ها در همین رابطه داشتیم که بنزین 100 تومانی را به بنزین 400 تومانی تبدیل کردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در رابطه با تبدیل بنزین 400 تومانی به 700 تومانی از ابتدای بهمن گفت: ما یک تجربه هم در مرحله اول اجرایی هدفمند یارانه ها در همین رابطه داشتیم که بنزین 100 تومانی را به بنزین 400 تومانی تبدیل کردیم.

این دفعه هم همین اتفاق می افتد.وی ادامه داد: از اول بهمن ماه عرضه بنزین 400 تومانی متوقف می شود و تمامی عزیزانی که در کارت های هوشمند سوخت شان بنزین 400 تومانی دارند،ه یک تعداد محدودی از دارندگان خودرو سواری های شخصی و موتور سیکلت ها است باید توجه داشته باشند که بنزین 400 تومانی آنان تبدیل به بنزین 700 تومانی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در ادامه توضیحات خود گفت: به این ترتیب به ازای هر لیتر بنزین 400 تومانی که در کارت ها ذخیره است، دو لیتر بنزین 700 تومانی در کارت های سوخت این افراد اعمال می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در رابطه با سهمیه بنزین نوروزی نیز به این شکل پاسخ داد: « من بعید می دانم سهمیه ای برای بنزین نوروزی وجود داشته باشد مگر اینکه مصوباتی ابلاغ شود. در دو سال گذشته هم نبوده و امسال هم بعید می دانم که بنزین نوروزی داشته باشیم».

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=67432
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه