میهن صنعت گزارش می دهد:

اعلان جنگ لکسوس به برند های آلمانی در نمایشگاه دیترویت

لکسوس و اینفینیتی با نمایش محصولات خود در نمایشگاه دیترویت به دنبال اثبات برتری خود و پیشی گرفتن از رقبای آلمانی خود از جمله مرسدس، بی ام و و آئودی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برندهای خوش نام لکسوس، اینفینیتی و آکورا خودروهای خود را در اواخر دهه ی 1980 به بازار آمریکا عرضه کردند و مشکلات کیفیتی آئودی و نیز عدم نوآوری در برندهای لوکس خانگی آمریکا مانند کادیلاک جنرال موتوز و برند لینکولن فورد موتورز منجر به استقبال بالای آن ها در بازار آمریکا شد.

برند ژاپنی لکسوس از کانسپت SUV خود با عنوان LF-1 در نمایشگاه دیترویت رونمایی کرد و به نظر می رسد، از این پس صنعت خودرسازی شاهد خودروهای شاسی بلند بیش تری از این سازنده ی خودورهای لوکس باشد.

از قابلیت های قابل توجه این محصول ژاپنی می توان به سیستم "chauffeur mode" اشاره کرد که امکان رانندگی خودران را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

در سال گذشته، برند لکسوس با کاهش فروش 7.6 درصدی دربازار آمریکا مواجه شد و دیگر همتای آن مانند آکورا از سال 2016، سقوط 3.6 درصدی را تجربه کرده است.

شایان ذکر است،  فروش دیگر برندهای خودروساز مانند اینفینیتی در بازار آمریکا، 11 درصد افزایش داشته است و در حال حاضر با فروش سالیانه ی 153,415 دستگاه خودرو در پشت سر خودروسازهای لوکس آلمانی قرار دارد.

به علاوه، این سازنده ی خودروهای لوکس کانسپت سدان آینده خود را در جشنواره خودرویی دیترویت به نمایش گذاشت که توسط یک پیشرانه ی بنزینی رانده می شود.

اگرچه نسخه ی الکتریکی این محصول لوکس هم اکنون موجود نیست اما طراحی و سبک آن همانند خودروی محبوب تسلا مدل s است.

کریم حبیب، مدیر طراحان برند لکسوس در این خصوص عنوان کرد:"ما به دنبال تقلید و طراحی همانند تسلا نیستیم و این روند طبیعی انقلاب خودروهای لکسوس است."

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=144368
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه