«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

افتتاح اولین مرکز تخصصی آموزش و تست درایو خودروهای رنو و تویوتا در ایران+ویدئو

احترام به مشتری در علم مارکتینگ و استانداردهای جهانی آن، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در همین راستا شرکت های نگین خودرو و ایرتویا اقدام به ایجاد اولین مرکز اختصاصی آموزش و تست درایو خودروهای تویوتا و رنو در ایران نموند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، احترام به مشتری در علم مارکتینگ و استانداردهای جهانی آن، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در همین راستا شرکت های نگین خودرو و ایرتویا اقدام به ایجاد اولین مرکز اختصاصی آموزش و تست درایو خودروهای تویوتا و رنو در ایران نموند.

این مرکز تست که در چهارشنبه هفته گذشته با حضور اصحاب رسانه و مدیران شرکت ایرتویا و نگین خودرو در مساحتی به وسعت 4300 متر مربع افتتاح شد، امکان تست محصولات تویوتا و رنو را در فضای 3650 متر مربعی برای خریداران این محصولات فراهم کرده است.لازم به ذکر است که در آینده نزدیک محصولات جیلی نیز به این مرکز تست درایو اضافه خواهند شد.

همچنین 650 متر مربع از فضای باقی مانده مختص آموزش در بخش های مختلفی نظیر فروش، خدمات و … خواهد بود تا به گفته مدیران این دو شرکت، پرسنل تمامی بخش های مختلف در بالاترین سطح علمی ممکن قرار گرفته و به روز باشند. به طور مثال شوروم فروش در این فضا شبیه سازی شده تا پرسنل فروش از آخرین متدهای روز دنیا در مباحث مارکتینگ و فروش مطلع شده و در این امر به استانداردهای جهانی رنو و تویوتا نزدیک شوند.

در این مراسم یاشار فرونچی، سرپرست فروش و بازاریابی محصولات تویوتا در ایران عنوان کرد : در تمامی دنیا برندهای معتبر احترام خاصی برای مشتریان خود قائل هستند. ما نیز در راستای این مسئولیت وظیفه خود دانستیم تا با ایجاد این مرکز تست درایو برای مشتریان این امکان را فراهم آوریم که قبل از خرید محصولات تویوتا از کم و کیف خودروها با خبر شوند.

 علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام رایگان تست محصولات شرکت ایرتویا به وب سایت رسمی شرکت به نشانی www.arita.irtoya.com مراجعه نمایند.

در ادامه مراسم شیما رضایی مسئول فروش و بازاریابی شرکت نگین خودرو با اشاره به این موضوع که تست درایو شهری رنو از سال گذشته در ۱۳ شهر ایران در حال انجام است، بیان کرد : شرکت نگین خودرو همواره سعی کرده تا امکانات خوبی را برای مشتریان در امر خرید محصول فراهم آورد. از همین رو با ایجاد این مرکز تست درایو سع کرده ایم بر باور خود در خصوص احترام و تکریم مشتری جامه عمل بپوشانیم.

وی گفت : تست درایو محصولات رنو کاملا رایگان بوده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به وب سایت رسمی شرکت به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه نمایند.

به گزارش میهن صنعت این مرکز تست درایو در مساحتی بالغ بر 4300 متر مربع واقع در شرق تهران، خیابان دماوند، خیابان اتحاد، کوچه سوم شرقی افتتاح و همه روز پذیرای مشتریان و علاقه مندان به محصولات رنو و تویوتا خواهد بود.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=153000
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه