دبیر انجمن قطعه سازان:

افتتاح خط تولید پژو ۳۰۱ بدون حضور حتی یک خارجی افتخار صنعت ایران است

دبیر انجمن قطعه سازان در مراسم افتتاحیه خط تولید پژو ۳۰۱ گفت: برای اولین بار است که در تاریخ صنعت خودرو کشور، پروژه ای بدون حضور شرکای خارجی افتتاح می‌شود. ما افتخار می کنیم که در روز افتتاح خط تولید پژو ۳۰۱ حتی یک خارجی هم در سالن حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دبیر انجمن قطعه سازان در مراسم افتتاحیه خط تولید پژو ۳۰۱ گفت: نوع پیگیری این پروژه بسیار خاص است چراکه سالها بود همکاری به این شکل در صنعت کشور وجود نداشت.

مازیار بیگلو با اشاره به شفافیت پروژه ۳۰۱ ادامه داد: شفافیت در این پروژه آنقدر خوب بود که هم اکنون همه ی قطعه سازان کشور می دانند
 
وی افزود: در بدترین و البته سخت ترین شرایط کشور موفق به تولید پژو ۳۰۱ شدیم و این نشان از توانایی کشور در تولید محصول است.
 
وی گفت: برای اولین بار است که در تاریخ صنعت خودرو کشور، پروژه ای بدون حضور شرکای خارجی افتتاح می‌شود. ما افتخار می کنیم که در روز افتتاح خط تولید پژو ۳۰۱ حتی یک خارجی هم در سالن حضور ندارد.
 
بیگلو ادامه داد: این پروژه نشان داد که تحریم ها نتیجه معکوس در کشور داشته و صنعت خودرو کشور به تولید خودرو بدون شریک خارجی رسیده است. صنعت قطعه سازی کشور نشان داد که که بدون کمک خارجی ها نیز میتواند به نیاز خودروسازان داخلی کشور پاسخ دهد.
 
دبیر انجمن قطعه سازان گفت: ترس ما از تحریم های داخلی است. چطور می توانیم با قوانین دست و پا گیر از تولید سنتی خارج شویم چنانچه صنعت خودرو و قطعه سازی نقطه اتصال ۶۰ بخش صنعتی در کشور است و هر کدام قوانین خاص خودرا دارند.
 
وی در پایان گفت: کا برای رسیدن به خودکفایی در تولید به حمایت همه ی بخش ها از جمله وزارت صنعت نیازمندیم تا به این واسطه در تولید قطعات های تک به موفقیت کامل برسیم.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=180507
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه