مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو خبر داد:

افتتاح مجهزترين مرکز آموزش فنی ايساكو در سطح كشور

میهن صنعت : مدير عامل ايساكو يكي از مجهزترين و پیشرفته‌ترین مراکز آموزش فنی خدمات پس از فروش خودرو کشور را با حضور جمعي از معاونين و مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و نماينده وزارت آموزش و پرورش افتتاح كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدير عامل ايساكو با بیان این مطلب گفت: مركز جديد آموزش فني ايساكو به‌عنوان يكي از مجهزترين مراكز آموزش فني در حوزه خدمات پس از فروش خودرو سازان داخلي به شمار مي‌رود که در كيلومتر 11 جاده مخصوص كرج واقع شده است.

 

وي گفت: اين مجموعه مجهز به تجهيزاتي نظير ابزار مخصوص، فن‌آوري‌هاي روز و ماكت‌هاي آموزشي است و هدف ما از توسعه اين مركز و برگزاري دوره‌هاي آموزشي در تهران و ساير مراكز آموزش منطقه‌اي در سطوح مختلف از جمله كارشناسي و مديريتي، رفع نيازهاي شبكه خدمات، ارتقاء دانش فني پرسنل و افزايش كيفيت ارائه خدمات به مشتريان است.

 

نمكين افزود: این مرکز در فضايي به وسعت 5000 متر مربع، مشتمل بر يك مجتمع كارگاهي بزرگ و متشكل از 12 كلاس كارگاهي و تئوري و كارگاه تخصصي صافكاري و نقاشي و همچنین فضاي بزرگ سرپوشيده مختص كار عملي بر روي خودروها است.

 

او خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش خودروهاي جديد به سبد محصولات ايران‌خودرو و ضرورت ارتقاء سطح دانش فني نمايندگي‌ها، ارايه آموزش مستمر و برنامه‌ريزي شده يكي از الزامات نظام خدمات پس از فروش در شركت ايساكو  است.

 

وی برنامه‌هاي نظارتي در محل نمايندگي‌ها و تمركز زدايي و تسهيل در ارايه آموزش‌هاي منطقه‌اي را از جمله برنامه‌هاي مركز آموزش فني ايساكو در حوزه خدمات پس از فروش اعلام کرد و گفت: آموزش منطقه‌اي مالكين خودروها، بسط و گسترش آموزش‌هاي فني به مناطق صادراتي، تقويت و به روز رساني بنيه علمي و تخصصي مراكز آموزشی و بسط و توسعه آموزش‌هاي الكترونيكي از دیگر برنامه‌هاي اين مركز در حوزه خدمات پس از فروش است.

 

 

وی در پايان با اشاره به برنامه‌هاي آموزشی مرکز آموزش فنی ایساکو افزود: ايجاد ارتباطات گسترده‌تر با دانشگاه‌ها و تنظيم تفاهم‌نامه به‌منظور استفاده از دانش روز و توان علمي مراكز دانشگاهي از ديگر اقدامات مهم و آتي در راستای تقويت و ارتقاء دانش فني و تخصصي مركز آموزش فنی ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=28570
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه