میهن صنعت:

افتتاح نمایشگاه برترین‌های تلفن همراه، ‌تبلت و لوازم جانبی

میهن صنعت: ششمین نمایشگاه برترین‌های تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با شعار فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت اقتصاد و فرهنگ کشور صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از باشگاه خبرنگاران ششمین نمایشگاه تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی صبح امروز افتتاح شد و تا روز جمعه 21 شهریور ماه از ساعت 10 صبح الی 8 شب در بازار موبایل ایران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

رامین سمیع‌زاده مدیر نمایشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه امسال با شعار فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت اقتصاد و فرهنگ کشور در حالی کار خود را آغاز کرده که اصلی‌ترین برندهای مطرح دنیا در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته وی با توجه به اینکه همه غرفه‌داران از فیلتر اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی گذشته‌اند و در واقع شناسنامه‌دار هستند و با توجه به آموزش‌ها و مشاوره‌های فنی و تخصصی غرفه‌داران و از آنجا که اکثر گوشی‌ها در این نمایشگاه با تخفیف همراه است مردم می‌توانند با اطمینان و آگاهی کامل محصولات دلخواه را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: گوشی تلفن همراه یک کالای لوکس نیست بلکه ابزاری برای انتقال مفاهیم علمی، پزشکی، مهندسی و حتی تجارت است تا جایی که امروز در ادامه تجارت الکترونیکی شاهد تجارت از طریق موبایل هستیم.

سمیع‌زاده ادامه داد: با توجه به گسترش و نفوذ فناوری اطلاعات و بکارگیری و کاربرد بیشتر آن در زندگی افراد شاهد آن هستیم که اینگونه فناوری‌ها نقش و جایگاه خود را بیش از پیش پیدا کرده تا جایی که اخیرا شاهد مدیریت مرکزی و مبتنی بر تکنولوژی حتی برای خانه‌ها و منازل با محوریت فناوری اطلاعات و تلفن‌های هوشمند هستیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=57824
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه