«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

افت قیمت نفت علیرغم کاهش ذخایر نفت آمریکا

بهای نفت در روز چهارشنبه به دنبال نگرانی هایی مربوط به احیای کند تقاضای سوخت آمریکا علیرغم مذاکرات برای بسته حمایتی و کاهش قابل توجه ذخایر نفت آمریکا کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز چهارشنبه به دنبال نگرانی هایی مربوط به احیای کند تقاضای سوخت آمریکا علیرغم مذاکرات برای بسته حمایتی و کاهش قابل توجه ذخایر نفت آمریکا کاهش پیدا کرد.

شاخص نفت برنت 38 سنت معادل 0.8 درصد به ازای هر بشکه نفت 45 دلار 8 سنت معامله شد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت 25 ست معادل 0.6 درصد افت داشته و به 42 دلار 64 سنت در هر بشکه رسید.

دونالد ترامپ در روز گذشته با اشاره به این که در حال حاضر به دنبال گفتگو با دولت چین نیست، اعلام کرد: مذاکرات تجاری با چین را به تعویق می اندازند.

براساس گزارش موسسه نفتی آمریکا، ذخایر نفت آمریکا به میزان 4.3 میلیون بشکه کاهش داشته و به 512 میلیون بشکه رسیده است در حالی که تحلیلگران پیش بینی می کردند این میزان برابر با 2.7 میلیون بشکه باشد. از طرفی دیگر، سرمایه گذاران چشم انتظار خبرهایی از نشست اوپک هستند. اوپک و متحدانش مانند روسیه قرار است که طی این نشست، پایبندی به توافق محدودیت عرضه را بررسی کنند.

الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه علیرغم مثبت شدن تست کرونا قصد دارد در این کنفرانس ویدیویی شرکت کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199700
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه