میهن صنعت :

افزايش 20 درصدی توليد تندر90 ايران خودرو

میهن صنعت : تيراژ توليدتندر 90 ايران خودرو در9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 20 درصد رشد نشان مي دهد.

به گزارش میهن صنعت، تيراژ توليدتندر 90 ايران خودرو در9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 20 درصد رشد نشان مي دهد.  

محمدرضا معتمد معاون توليد تندر90 ايران خودرو ضمن بيان مطلب فوق افزود: روال عادي توليد تندر 90 ايران خودرو ادامه دارد.

 وي گفت: از ابتداي  سال جاري تا پايان روز كاري يازدهم دي ماه 27 هزار و 465 دستگاه تندر 90 توليد شده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 20 درصد رشد نشان مي دهد.

 معتمد با اشاره به توليد تيپ هاي مختلف تندر90گفت: بيش‌ترين تعداد توليدي در تيپ E2 اين خودرو با 21 هزار و 20 دستگاه است و پس از آن تيپ E1 با پنج هزار و 424دستگاه بيش‌ترين فراواني توليد را به خود اختصاص داده است.

 وي گفت:‌ طي مدت مذکور هزار و 9 دستگاه تندر90 براي بازار هاي صادراتي توليد و ارسال  شده و در حال بررسی سایر درخواستهای صادراتی هستیم تا به مرور آنها را در برنامه تولید قرار دهیم.

 معتمد همچنين به توليد 11 دستگاه تندر 90تيپ E2 با گيربكس اتوماتيك تیپوترونیک اشاره كرد و افزود: طبق برنامه تعيين شده تا پايان سال بیش از سه هزار دستگاه تندر90 اتوماتيك ديگر نيز توليد خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به محدودیتهای صورت گرفته در خصوص تامین ایربگ شاگرد و در صورت اخذ مجوز شماره گذاري تندر90 تک ايربگ به صورت محدود و  تا زمانی که تامین کننده جدید جایگزین تامین کننده قبلی شود ، ايران خودرو توليد بیش از هشت هزار دستگاه از اين خودرو با گيربکس معمولي را نیز  در دستور کار قرار خواهد داد .

معتمد همچنين از توليد اولين وانت تندر 90 خبر داد و اظهار اميدواري كرد، با پيش بيني هاي صورت گرفته خط تولیداين خودرو که به روز ترین خودروی وانت تولید ساخت داخل خواهد بود،تا پايان سال به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9132
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه