عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد:

افزایش تعرفه ی خودروهای هیبریدی تأسف بار است

خودروهای هیبریدی علیرغم همه ی شعارهای محیط زیستی با افزایش تعرفه روبرو شده اند آن هم تعرفه ای که قیمت برخی از این خودروها با خودروهای لوکس وارداتی برابر می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروهای هیبریدی علیرغم همه ی شعارهای محیط زیستی با افزایش تعرفه روبرو شده اند آن هم تعرفه ای که قیمت برخی از این خودروها با خودروهای لوکس وارداتی برابر می کند. این تصمیم دولت و وزارت صنعت نقاط ابهام زیادی دارد و قابل پذیرش برای افکار عمومی نیست ، زیرا ملموس تر از اوضاع اقتصادی آسمان دود گرفته ی شهریست که مردم با همه ی خوب و بد اندازه ی سفره یشان هر روز آن را می بینند و استشمام می کنند.

محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» در این باره گفت: من تا این لحظه از این خبر اطمینان ندارم در صورت صحت این خبر  باید گفت تأسف بار است.

وی در ادامه افزود : در این مورد باید دید آنهایی که مجوز واردات این خودروها را داشتند چه تعدادی را نفروختند و در انبارهایشان دپو شده و با این تصمیم مبلغ قابل توجهی به جیبشان می رود البته من نمی خواهم اسم ببرم و بگویم اینها وابستگان چه کسانی هستند.

نماینده مردم لنجان در پایان خاطرنشان کرد : این تصمیم در حالیکه مردم ما در چندین شهر درگیر آلاینده ها هستند نشان می دهد که دست اندرکاران امر به این مسئله توجه ندارند. بدون شک این مسئله را هفته ی آینده در کمیسیون صنعت مطرح خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=142722
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه