در بهمن ماه 91

افزایش توليد خودرو به واسطه توليد مجدد محصولات مديران خودرو

میهن صنعت : در بخش سواری شاهد افزایش 1/5 درصدی تولید نسبت به ماه قبل بودیم كه از جمله عوامل اصلی در این روند صعودی مربوط به تولید مجدد خودروهای شركت مدیران خودرو می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، بر اساس آمار منتشر شده توسط شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران در بهمن ماه 1391 مجموع خودروهای تولید شده در داخل كشور، اعم از سبك و سنگین نسبت به ماه قبل با افزایش 7/7 درصدی و در مقایسه با زمان مشابه سال قبل با كاهش 0/34 درصدی مواجه گردید.

در ماه اخیر 99 درصد از حجم خودروهای تولید شده در داخل كشور مختص خودروهای سبك (سواری و وانت) و 1 درصد نیز مربوط به خودروهای گروه سنگین (مسافری و باری) بوده است.

در بخش سواری شاهد افزایش 1/5 درصدی تولید نسبت به ماه قبل بودیم كه از جمله عوامل اصلی در این روند صعودی مربوط به تولید مجدد خودروهای شركت مدیران خودرو (MVM110 ، MVM530 ، MVMX33) و همچنین سوزوكی گرند ویتارا می باشد. از دیگر نكات مهم و حائز اهمیت در مورد تیراژ خودروهای تولید داخل می‌توان به قطع تولید خودروهای نیو مزدا3 و هیوندای اونته و افزایش تولید قابل توجه خودروهای تیبا و پژو405خراسان اشاره نمود.

به طبع افزایش تولید خودروهای سواری در بهمن ماه، تعداد خودروهای ارزشیابی شده نسبت به ماه قبل 4/2 درصد افزایش یافت بطوریكه جمعا 18 مدل خودرو مورد بازرسی قرار گرفت كه 13 مدل در سطح كیفی خیلی خوب و 5 مدل در سطح كیفی خوب قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13501
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه