میهن صنعت :

افزایش جمعیت شهر تهران تامین برق را مشکل‌ساز می‌کند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: افزایش جمعیت شهر تهران و گسترش جغرافیا این کلان شهر، تامین برق را با مشکل روبه رو ساخته، بر همین اساس تامین نیرورسانی بالای 250 کیلووات و مصرف بالای 2 مگاوات بر عهده مشترک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سیدمحمد هاشمی در خصوص گسترش جغرافیا شهر تهران و تامین برق این منطقه گفت: به طور قطع گسترش جغرافیای شهر تهران در تامین برق این منطقه مشکل ساز بوده است، به همین خاطر برای حل این مشکل راه حل هایی همچون 3 تعرفه شدن کنتورها و یا هوشمند سازی آنها، استفاده از انرژی های نو، اتوماسیون کردن پست ها می تواند در تامین برق این کلان شهر تاثیر گذار باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تصریح کرد: بر اساس قانون در صورتی که سازه های شهری مجوز ساخت و ساز داشته باشند تامین برق آنها جز وظایف ذاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران به حساب می آید که تامین برق آنها در صورتی که بیشتر از ظرفیت مشخص باشد تامین برق آنها برعهده مالک ساختمان است.

هاشمی با تاکید بر اینکه تامین برق مشترکان با مصرف بالا بر عهده خود مشترکین است، خاطرنشان کرد: مصرف بالای 250 کیلووات نیرورسانی و مصرف بالای در حدود 2 مگاوات بر عهده مشترک است که صاحبان سازه ها باید با استفاده از تجهیزاتی مانند انرژی های نو، CHP و CCHP تامین برق کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=96554
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه