میهن صنعت

افزایش رضایت مشتریان پارس خودرو

میهن صنعت : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حضور مدیران توانمند و کارکنان متعهد شرکت پارس خودرو را در تولید محصولات با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان این شرکت تاثیر گذار دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، الیاس طاهری، با توجه به برتری کیفی محصولات پارس خودرو در جدول ارزیابی کیفی خودروهای داخلی اظهار داشت : قطعا مدیریت نقش اساسی را در کیفیت محصولات شرکتهای خودروساز دارد.
وی تصریح کرد: زمانی که مدیران شرکتهای خودروساز با همفکری و همراهی شرایط مناسبی را ایجاد کنند و از سویی کارکنان را با اقدمات کارشناسی و برنامه ریزی کیفی هدایت کنند قطعا می توانند ضعف های موجود را برطرف کنند .
وی با اشاره به رتبه کیفی محصولات شرکت پارس خودرو در میان تولیدات داخلی گفت: صنعت خودرو ایران نشان داده که به لحاظ دانش و توان علمی با کاستی مواجه نیست و بعضا با تلاش متخصصین مختلف اقداماتی را انجام داده که به مراتب از محصول مشابه خارجی کیفیت بهتری را داشته است.
وی افزود : صنعت خودرو در این سالها از رشد خوبی برخوردار بوده و بررسی عملکرد سالهای گذشته نشان از توسعه صنعت خودرو ایران دارد.
طاهری گفت: مدیران خودروساز قطعا با برنامه ریزی کیفی و استفاده از خلاقیت ها و تفکر علمی کارکنان خود می توانند، ارتقای سطح صنعت خودرو را درپی داشته باشند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=18340
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه