عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد :

افزایش قیمت حامل های انرژی به سرانجام نخواهد رسید

افزایش قیمتها به سرانجام نمی رسد چنانکه افزایش قیمت 50 درصدی بنزین با توجه به تورم موجود نمی تواند درست باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خبرهای پراکنده ای از گوشه و کنار درباره ی افزایش قیمت بنزین در جلسه ی کمیسیون تلفیق به گوش می رسد. از افزایش کمتر قیمت بنزین نسبت به رقم اعلام شده تا مخالفت تمام قد کمیسیون انرژی و تلفیق با هرگونه افزایش قیمتی در حامل های انرژی. البته باید خروجی جلسه در صحن علنی مجلس مطرح شود تا دید سرنوشت قیمت حامل های انرژی به کجا ختم می شود.

وضعیت بد بازار و کارخانجات اوضاع بدی را برای مردم رقم زده و نمایندگان مجلس با درک این شرایط به مخالفت با افزایش قیمت حامل های انرژی پرداختند.

بهرام نیا عضو کمیسیون انرژی در این باره به خبرنگار میهن صنعت گفت: به نظر بنده افزایش قیمتها به سرانجام نمی رسد چنانکه افزایش قیمت 50 درصدی بنزین با توجه به تورم موجود نمی تواند درست باشد.

وی افزود : آنچه که متناسب با تورم می تواند انجام شود افزایش 10 درصدی قیمت است که در این صورت آن رقم به لیتری 1100 تومان کاهش پیدا می کند .

بهرام نیا درباره ی تاریخ نهایی اعلام مجلس در خصوص قیمت حامل های انرژی بیان کرد: کمیسیون تلفیقی که روز شنبه برگزار شد درباره ی کلیات طرح بود بنابراین باید منتظر نظر کمیسیون تلفیق برای بررسی جزئیات لایحه طی 10 روز آینده ماند. مضافاً اینکه نتیجه برگزاری این کمیسیون ها در صحن مجلس قرائت می شود و همه ی نمایندگان اعلام نظر می کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=142546
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه